Herní karty Historie

Dream Land – návod

Napsal: Publikováno: 12.1.2005Petr Ticháček ( Bonusweb )
 

NA STANICI

V příletové hale se nejdříve pokuste použít teleport a pak si promluvte s mužem v informacích o všem možném.
Vejděte do teleportu a přeneste se do penzionu.
Prohlédněte si obrazy na stěně a pak si promluvte s recepční o všem možném.
Vejděte do pravých dveří a ve svém pokoji otevřete lednici – získáte tak pivo a kečup.
Vyjděte z místnosti a teleportujte se do nemocnice.
Zde si nejdříve promluvte s recepční a pak jděte do pravých zadních dveří.
Na pokoji seberte prášky a obvaz ze stolečku u zadní postele a sklenici ze stolečku u prostřední postele.
Promluvte si s pacientem ležícím na levém lůžku a vraťte se do recepce.
Jděte do prostředních dveří a promluvte si s doktorem o všem možném.
Naplňte sklenici vodou z umyvadla a vhoďte do ní prášky.
Jděte do pokoje s pacienty a tomu prostřednímu položte sklenici na stolek.
Ze stolku seberte virtuální brýle a promluvte si s pacientem nalevo.
V inventáři spojte minidisk s brýlemi, vraťte se do místnosti s doktorem a dejte mu brýle s minidiskem.
Ze stolku seberte časopis a ze skříňky nalevo nástroje (nůžky, skalpel a kleště).
Skalpelem rozřízněte lékařskou brašnu (leží hned vedle) a vyndejte z ní odměrku s červem.
Obvazem ucpěte umyvadlo, vylijte do něj obsah odměrky a nakonec seberte červa.
V inventáři spojte červa s časopisem, vraťte se do recepce a vejděte do dveří nalevo.
S babou si nejprve promluvte a pak jí ukažte časopis s červem.
Vraťte se do recepce a důkladně si pohovořte se zřízencem.
Teleportujte se do hotelu Napoleon, kde si nejdříve promluvte s opičím recepčním.
Jděte do dřevěných dveří napravo a promluvte si s ředitelem (doporučuji lhát).
Vraťte se do haly a několikrát po sobě stiskněte vypínač vedle vchodu do ředitelova kanclu.
Seberte údržbářovu tašku a schovejte ji za nejbližší sochu (použijte ji jako předmět z inventáře). Navíc tak získáte laserovou pilku a šroubovák.
Na žebříku přeřízněte laserovou pilkou spojovací řetízek.
Z odpadkového koše vedle teleportu vyndejte časopis a v inventáři z něj skalpelem odškrábněte žvýkačku.
Seberte z gauče kapesníček a prohlédněte si klec s pavoukem.
Promluvte si se starší paní sedící na gauči. Můžete lhát nebo mluvit pravdu.
a) MLUVIT PRAVDU: Po rozhovoru jděte za recepčním a promluvte si s ním o ubytování – řekne vám jméno oné paní.
b) LHÁT: Starší paní vám své jméno sdělí sama.
Jděte k telefonu u dřevěné stěny napravo a přilepte na něj žvejku. Pak použijte na telefon kapesníček.
Až půjde starší paní k telefonu, rychle vypusťte z klece jejího pavouka.
Jděte do ředitelova kanclu a zapojte větrák do sítě (seberte bílou šňůru na podlaze).
Seberte z podlahy papírek, vraťte se do haly a dejte papírek opici.
Teleportujte se do virtuální herny "Ostrov Vizí".
Vejděte do dveří vedle teleportu a uvnitř si promluvte se sekretářkou o všem možném.
Jděte do dveří nalevo a promluvte si s technikem…
 

VR HRA "FRANKENSTEIN"
 
Ze stěny seberte meče a vejděte do jídelny.
Z regálu napravo seberte pilku, plechovku s klihem a hadr (získáte ještě chladič a skleněnou tyčinku).
Z podlahy seberte vědro a použijte pilku na okenní mříže.
Nahažte dřevo do kamen, zápalkami podpalte kamna a položte na ně plechovku a klihem.
Do vany napusťte chemikálii ze sudu "J" a naberte ji do vědra – uhasíte tak kamna.
Seberte z kamen plechovku a rouru.
Ve vaně namíchejte oživovací roztok ze sudů v tomto pořadí: V B J.
Vyjděte ven a jděte do studovny, kde seberte zvonek a otevřete globus – získáte láhev rumu.
Pozorně si pročtěte deník na stole – jeden list vám zůstane v inventáři.
Vraťte se do kuchyně, kde seberte upilované mříže opřené o zadní stěnu.
Vraťte se do hlavní haly a jděte do sklepa.
Z podlahy seberte tyč a z poličky nalevo pak petrolej a kudlu.
Vraťte se do studovny, kde kudlou vyřízněte kus kožešiny před krbem.
Nalijte petrolej do petrolejky na stole, zapalte ji sirkami a použijte na ni papyrus z inventáře (pozorně pročíst!).
V inventáři použijte skleněnou tyčku na rum a výsledek potom na petrolejku – dostanete teploměr.
Vraťte se do hlavní haly, kde v inventoráři použijte plechovku s klihem na hadr a výsledek potom na hadici u oživovacíco stroje.
Dále použijte chladič z inventáře na chladič stroje a improvizovaný teploměr na teploměr stroje.
Nakonec použijte kusy kůže z inventáře na hnací řemen stroje.
Seberte sloupek nad schody a jděte nahoru do věže.
Ve věži seberte z podlahy helmu a jděte na střechu, kde seberte z podlahy kladivo.
Výjděte po schůdcích (úplně nalevo) nahoru na římsu a na rozbitý izolátor použijte popořadě mříž, meče, rouru, sloupek a helmu.
Sejděte o patro níž (do věže) a na soukolí použijte nejdříve tyč a potom kladivo.
Sejděte do hlavní haly a na výtah napravo připevněte zvonek.
Sejděte do sklepa, kde sestavte mrtvé tělo z následujících částí (vše je popsáno v deníku ve studovně: Trup akrobata (IV=15), hlava obchodníka (12), levá ruka námořníka (1), pravá ruka obchodníka (5), levá noha kočího (7) a pravá noha kočího (9). Po zkompletování těla zatáhněte za lano u schodů a výjděte zpět do hlavní haly.
Zde zatáhněte za páku stroje vedle teploměru a…


ZPĚT NA STANICI

 
Po návratu z VH řekněte technikovi buď že se vám hra líbila, nebo ne.
a) NELÍBILA: Jděte dolů do recepce a vyjděte před hernu. Promluvte si s reklamním agentem – získáte ucho. Vraťte se do herny a promluvte si s technikem - za ucho vám sdělí příslušné informace.
b) LÍBILA: Technik vám informace sdělí okamžitě.
Po nepříjemném rozhovoru s ředitelem herny vyjděte ven na ulici.
Odteleportujte se do ubytovny a promluvte si s opičím uklizečem.
Klikněte na počítač a pak dejte opičákovi pivčo. Následně jděte do výtahu (nalevo).
Z podlahy seberte minci a zaklepejte na první dveře zleva.
Pak zaklepejte na prostřední dveře a nakonec nadvakrát na dveře napravo.
Malému klučinovi doporučuju lhát. Pokud budete mluvit pravdu, musíte pak znova zaklepat na jeho dveře abyste se dostali dovnitř.
Uvnitř seberte ze stolku misku a její obsah vysypte do koše.
Vedle dveří seberte lžíci na boty a nůžkami odstřihněte kus gobelínu.
V inventáři vložte chlupy z gobelínu do misky a lžíci na boty použijte na dřevěné auto v místnosti.
Použijte minci na mříž nad autem a do větráku (za mříží) vložte misku s chlupama.
Misku pak zapalte zapalovačem a vyjděte ven na chodbu.
Po dlouhých rozhovorech vyjeďte výtahem k opičákovi-uklizeči a teleportujte se do Astroportu.
Jděte až úplně doprava k novinovému stánku, kde si promluvte se zaměstnankyní o telefonátu.
Znova si promluvte se zaměstnankyní, tentokrát si podejte inzerát (za firmu, nábor zaměstnanců).
Opět si promluvte se zaměstnankyní – získáte Darciho adresu.
Teleportujte se do baru U Jonáše, kde si promluvte s barmanem.
Po rozhovoru s Darcim vyjděte z baru a teleportujte se do VH "Trax".
Promluvte si o všem možném s ředitelkou herny a poté taky s opičím barmanem.
Seberte z baru šampus, prohlédněte si červenou bundu na věšáku a promluvte si se zákazníkem u stolu uprostřed místnosti.
Dejte zákazníkovi šampus a po malé roztržce opusťte hernu a teleportujte se do baru U Jonáše.
Vyjděte ven z baru a teleportujte se do VH "Ostrov Vizí".
Jděte stále doprava a vejděte do obchůdku se suvenýry, kde si důkladně pohovořte s prodavačem. Můžete mu lhát nebo mluvit pravdu, vyjde to nastejno.
Seberte omráčenému prodavači palici (klikněte na prodavače) a vraťte se ven k Darcimu.
Použijte kečup na vstupní dveře do herny a robota pak praštěte palicí.
Po vzrušující akci vejděte do herny…


VR HRA "LABORATOŘ"

 
Promluvte si se seržantem, sejděte dolů po schodech a promluvte si s doktorem v bílém.
Promluvte si nadvakrát s doktorem v zeleném a obdržené peníze vhoďte do automatu na kafe.
Dejte kafe doktorovi v zeleném a za zbytek peněz kupte druhé kafe, které dejte seržantovi…



ZPĚT NA STANICI
 
Po hromadě zážitků se teleportujte do Baru U Jonáše.
Teleportujte se do střediska opic, u keříků vzadu seberte hnojivo a promluvte si s učitelem.
Promluvte si s opicí nalevo a vyřešte hlavolam – rozmístěte 8 dam tak, aby se vzájemně neohrožovaly (rozmístění: A7, B5, C3, D1, E6, F8, G2, H4, nebo podle mého obrázku: A5, B7, C1, D4, E2, F8, G6, H3)
Promluvte si s opicí napravo a vyřešte hlavolam – rozmístěte 5 dam tak, aby ohrožovaly celé pole (rozmístění: C4, D5, E3, E5, F5, nebo podle mého obrázku: A1, B8, D2, E4, H5)

   
 
Promluvte si s učitelem a teleportujte se do Baru U Jonáše.
Seberte z podlahy prázdnou láhev a ze stolu chromovou lžičku a granule.
Promluvte si s uvaděčem a potom se svalovcem sedícím za stolem.
Jakmile si svalovec odskočí, použijte chromovou lžičku na jeho sklenici se lžící.
Jakmile se uvaděč objeví na pódiu, rozdrťte v inventáři lahví granule a těmi potom natřete držák u prostředního stolku.
Po zápase si promluvte s opicí hrající na kytaru a následně se svalovcem nalevo.
Při zápase opičáka se svalovcem seberte opičákovo odložené sako a teleportujte se do nemocnice.
Použijte hnojivo na květinu vedle pravých dveří, utrhněte květy a dejte je slečně recepční.
Jděte doleva do tajné místnosti, hned po návratu jděte do prostředních dveří.
Promluvte si s ležícím doktorem a jakmile se zvedne, vyměňte jeho plášť (na lavičce) za sako.
Jděte zpět do tajné místnosti, kde seberte pod oknem kliku, použijte ji na okno a nakonec okno kleštěmi naštípněte.
Jděte do dveří nalevo, promluvte si s pacientem a z krabice za postelí seberte pyžamo.
Vraťte se do recepce nemocnice a použijte pyžamo na teleport.
V prádelně seberte tyč opřenou o zadní stěnu a šroubovákem odrýpněte kus tmele ze zadního potrubí.
Použijte šroubovák na mříž v podlaze (získáte šroub) a mříž pak tyčí odsuňte.
Slezte dolů, položte tmel na prostřední pás a pak jej zase seberte.
Vylezte zpět nahoru a použijte tmel na otisky vedle skříně.
Tmel s otisky pak použijte na skříň, z níž seberte všechny věci (klíč, zvon a barvu).
Šroubovákem pak ještě odrýpněte panel nalevo od skříně.
Slezte zpět dolů, přiložte zvon na čistou zeď pod lampou a klíčem lampu odšroubujte.
Propíchněte šroubovákem kryt na pravé straně pračky, v inventáři použijte barvu na kryt od žárovky a výsledek pak na vodu vytékající z pračky.
Klíčem odšroubujte jednu sušičku u pásu a na její místo našroubujte kryt s barvou a vodou.
Novou "sušičku" potom propíchněte šroubem a vylezte o patro výš a vejděte do teleportu.
Projděte zahradou a promluvte si s bláznem Sašou.
Jděte až na konec zahrady, na panelu stiskněte zelené tlačítko a vejděte do dveří.
V cele seberte z podlahy špinavý hadr a lehněte si na postel (přijde doktor).
Mluvte s doktorem a řekněte mu o vašem vyšetřování (odpověď ANO). Pokud zvolíte NE, stejně to budete muset doktorovi později říct a průběh hry to neovlivní.
V kanceláři si opět promluvte s doktorem – získáte holokostky.
Vyjděte ven z kanclu a vraťte se do holozahrady (dveřmi v zadní chodbě).
Do děr v zemi vložte holokostky v tomto pořadí (bráno od vchodu do ústavu): modrá, zelená, červená, žlutá a fialová.
Vraťte se do levé části zahrady a na panelu stiskněte červené tlačítko – promluvíte si se Sašou.
Vraťte se do ústavu (stiskněte zelené tlačítko) a pokuste se použít teleport.
Jděte do kanceláře a promluvte si s doktorem o všem možném.
Vyjděte ven z kanclu, teleportujte se do VR herny "RH-PLAY" a promluvte si s technikem…
 

VR HRA "MACAO 17. STOLETÍ"
 
V hospodě seberte ze stolu hrnek a z dřevěné stěny nalevo sekáček a tyč.
Kopněte do polínka na podlaze a hostinského potom zamkněte ve sklepě (klikněte na sklep).
Promluvte si se staříkem opřeným o sklep.
Promluvte si s kořenářem – získáte sůl a ze stolu pak seberte váček se skořicí.
Promluvte si se slepcem a potom s krčmářkou.
Dejte krčmářce skořici a promluvte sis s ní – získáte grog, který předejte staříkovi u sklepa.
Pokuste se sebrat párek žroutovi u prostředního stolu a pak mu jej popepřete pepřenkou.
Seberte párek a dejte jej slepcovi – získáte špek.
Špekem namažte muzikantovi housle (ve chvíli kdy sedí za stolem) a pak seberte z podlahy šátek, který upadl cikánce.
Šátek přehoďte přes krkavce u vstupních dveří a seberte z jeho stojánku malý zvoneček, který použijte na slepce.
Klikněte na svazek cibulí (vysí nalevo u okna) – získáte provázek
V inventáři spojte provázek s hrníčkem a s tyčí a vzniklým zhášedlem uhaste obě louče na zadní stěně.
Nakonec přesekněte sekáčkem provaz od lustru (u sklepa).
Ve vězení seberte lžíci a hrníček ze stolu a držadlo kbelíku na podlaze v rohu.
Lžíci použijte na slamník a seberte slámu.
Použijte lžíci na dřevěnou postel (na pravý bok postele) a seberte třísku.
Použijte lžíci na kámen nad hadí dírou (levá stěna) a pak na kámen klikněte - získáte kamínky.
Použijte slámu na díru, potom v inventáři spojte hrnek s kamínky a výsledkem zapalte slámu u díry.
Jakmile had uteče, použijte na stůl třísku a potom na mříže držadlo.
Získaným klíčem odemkněte mříže a vyjděte ven z kopky.
Promluvte si se všemi třemi vězni (klikejte na dveře) a vyberte si, koho osvobodíte. Svému vyvolenému pak odemkněte celu klíčem. OSVOBOZENÍ ČERNOŠKY:
Odemkněte klíčem první dveře zleva a pak je otevřete. Z lavičky seberte důtky a vyjděte ven z vězení (doleva). Venku použijte důtky na sudy se střelným prachem a utrhněte kus keře úplně napravo. Jděte doleva a do ohně vedle šibenice vhoďte keř. Jděte stále doprava a na zamřížované okno použijte držadlo – získáte klíč. Klíčem odemkněte pouta černošce. Pak použijte důtky s prachem na studnu a prach zapalte kamenem s hrnkem… OSVOBOZENÍ ZLODĚJE:
Odemkněte klíčem prostřední dveře a otevřete je. Šáhněte do myší díry u podlahy zadní stěny – získáte tak špek. Vyjděte ven z vězení a seberte dělové koule a utrhněte kus keře úplně napravo. Jděte doleva a do ohně vedle šibenice vhoďte keř. Seberte uvolněné hřebíky z šibenice (těsně vedle páky). Jděte k mříži na zemi uprostřed prostranství, natřete ji špekem a položte na ni dělové koule. Potom dejte zloději hřebík a nakonec mříž otevřete… A na závěr malé upozornění. Vysvobozením zloděje nic nevyřešíte – nakonec vás zradí, takže to můžete rovnou zabalit… OSVOBOZENÍ BUKANÝRA:
Odemkněte klíčem první dveře zprava a otevřete je. Vyjděte ven z vězení a utrhněte kus keře úplně napravo. Jděte doleva a do ohně vedle šibenice vhoďte keř. Seberte páku šibenice a provaz. Jděte ke studnici a zatočte klikou rumpálu - získáte hák. V inventáři spojte hák s provazem a výsledek se pokuste přehodit přes hradby nad dělem. Pak se snažte posunout dělo a promluvte si s bukanýrem. Přehoďte lano s hákem přes hradby nad posunutým dělem…
Po útěku si promluvte s překupníkem.
Po roztržce seberte z přepážky pistoli, dřevoryt a pytlík.
Z podlahy seberte hodinky a z poliček za přepážkou doutník.
Jděte do pracovny, kde seberte hadr a lampu u klavíru a pohrabáč vedle krbu.
Pohrabáčem vylomte šuplík u pracovního stolu a šuplík prozkoumejte – získáte mapu.
Položte mapu na stůl a prozkoumejte ji.
Použijte pohrabáč na piáno a seberte trčící struny (nejsou vidět).
Vyjděte ven do přístavu, promluvte si se staříkem na molu a pak mu dejte rytinu.
Vejděte do krčmy a použijte doutníky na kořenáře.
Dejte pytlík s mákem krčmářce – dostanete od ní makový odvar.
Vyjděte ven před krčmu a dejte makový odvar opilému důstojníkovi.
Spícího důstojníka prohledejte – získáte glejt, se kterým se vydejte do pevnosti.
Promluvte si se stráží napravo u střelného prachu – nabije vám pistoli.
Použijte hodinky na velké hodiny na věži.
Vraťte se do pracovny překupníka a prozkoumejte mapu na stole – získáte tak kódy 5, 10 a 3.
Odsuňte ze stěny levý obraz a na trezoru nastavte kódy 5, 10 a 3 – vlezte do otevřeného poklopu.
Ze země seberte provaz a vědro, obojí potom použijte na omráčeného lumpa.
Po rozhovoru nasedněte do dřevěné loďky napravo.
Vlezte okénkem do kajuty a uvnitř seberte provaz, tyč, klín a dřevák.
Klín použijte na sud vpravo – získáte třísku. Potom výjděte ven a vylezte na stožár.
V inventáři použijte třísku na strunu, tyč na vzniklý luk a nakonec lano.
Vzniklým lukem vystřelte na plachtoví na protějším stožáru a po provaze přeručkujte.
Uvolněte kladku pod plachtovím, slezte po stožáru dolů, vlezte do podpalubí a vejděte do dveří…


ZPĚT NA STANICI
 
Teleportujte se do Astroportu, kde požádejte zaměstnankyni novin o telefonát.
Teleportujte se do Blázince a vejděte do doktorovy kanceláře.
Promluvte si s doktorem – dostanete vonné tyčinky.
Vyjděte z kanclu a teleportujte se do penzionu.
Recepční dejte vonné tyčinky a vzápětí jí šlohněte z pultu čichací přístroj.
Teleportujte se zpět do Blázince a jděte levou chodbou do skladu.
Ve skladišti použijte čichací přístroj na krabice – získáte tak vizitku a část vstupenky.
Vyjděte ven ze skladu a teleportujte se do VH "RH-PLAY".
Ukažte část vstupenky technikovi a pak si s ním znova promluvte o Egyptské hře…
 

VR HRA "EGYPT"
 
Promluvte si s vojenskou hlídkou a jděte dál doprava.
Zde seberte liánu ležící napravo od chodníku a klacek ležící nalevo od chodníku.
Promluvte si s hlídačem slonů a pak klikněte na slona – odvážete ho.
Použijte na slona liánu jděte dovnitř do pevnosti.
Nadvakrát si přes dveře promluvte s vězni napravo a pak jděte doleva do budovy.
Promluvte si s velitelem pevnosti a vraťte se zpět na nádvoří.
Seberte hlínu a použijte ji na vodu, pak opusťte lokaci pravým dolním rohem obrazovky.
Nadvakrát si promluvte s tlustým mužem a jděte na lokaci se slonem, kde se dejte doprava.
Na trhu si nejdříve promluvte s prodejnou dívkou a s majitelem nevěstince.
Promluvte si s místními pobudy a pak seberte nůž ze špaklu uprostřed náměstí.
Promluvte si s místním ptáčníkem a pak seberte lep, který leží na zemi hned vedle jeho koberce.
Utrhněte trn z květiny u nevěstince (dům nalevo) a v inventáři jej spojte s lepem.
Promluvte si s lovcem hadů a pak použijte lep s trnem na koš s kobrou před lovcem.
Jakmile lovec zakřičí, opět si s ním promluvte a pak seberte bylinu, která je přímo za lovcem.
Opusťte trh a jděte až do místnosti s velitelem pevnosti, kde šáhněte do proutěného koše s hady.
Promluvte si s velitelem pevnosti a pak seberte bronzový gong ze stěny nalevo.
Vyjděte ven a použijte bronzový gong na slaměnou figurínu úplně napravo právě ve chvíli, kdy stráž od figuríny odchází.
Použijte liánu na závoru vězeňských dveří a vyjděte ven ke slonovi.
V inventáři ořežte klacek kudlou a naostřeným klackem píchněte ochočeného slona.
Jděte zpět do pevnosti a promluvte si s vězněm napravo.
Použijte mokrou hlínu na kamenný sloup před vchodem do hrobky – otiskne se písmo.
Jděte dolů až ke starému kněžímu a tomu dejte hliněnou destičku s písmem.
Jděte do města a z trhu odejděte doprava, kde zaklepte na dveře domu mágů.
Po rozhovorech v chrámu zabijte kata (klikněte na něj).
Jděte vchodem doprava, kde seberte kamennou sošku, dva fáče z mumie (2x na ni klikněte), pánevní kost kostry, lebku kostry, ostrou dýku, slepici z klece a bronzové kopí nad klecí.
Jděte do vedlejší místnosti (doleva), v inventáři spojte fáč s kostí a se soškou a vzniklou palicí bouchněte do levé i pravé nohy obrovské sochy napravo.
V inventáři spojte fáč s lebkou a výsledek použijte na velkou sochu.
Vhoďte slepici do obětní studny a pak použijte kopí na svingu (hlavu sochy).
Použijte nožík na mrtvého krokodýla – získáte kuličku.
Jděte doleva až k portálu a zde vhoďte kuličku do malé díry ve spodní části portálu a vejděte…
 

ZPĚT NA STANICI
 
Teleportujte se do Astroportu, kde požádejte zaměstnankyni novin o telefonát.
Teleportujte se do blázince a jděte si promluvit s doktorem do jeho kanceláře.
Teleportujte se do doků (na mapě Dreamlandu klikněte na modrou šipku v levém horním rohu).
V docích použijte hadr na firemní nástěnku a pak si promluvte s hlídačem doků.
Jakmile se během prohlídky dostanete k raketoplánu, promluvte si s dělníkem stojícím u schůdků do raketoplánu a pak vejděte dovnitř po schůdcích.
Uvnitř si můžete sednou do kteréhokoliv křesla – váš průvodce si stejně sedne do kapitánova křesla.
Seberte z podlahy malý dozimetr a vyjděte ven z raketoplánu.
Promluvte si s dělníkem u schůdků a použijte dozimetr na mašinu v zadní části raketoplánu.
Vraťte se do raketoplánu, po rozhovoru zase vyjděte ven a jděte doprava (ven z lokace).
Vejděte do levých dveří (č. 1) a promluvte si s pracovníkem.
Po útěku pracovníka jděte rychle do zadních dveří, kde si urychleně oblečte skafandr.
Stiskněte tlačítko Air a pak vyberte bednu v pravém dolním rohu – získáte elektrický naviják, šroubovák, dvě svorky, těsnící pěnu a kabel.
Stiskněte tlačítko Door a ve vedlejší místnosti použijte šroubovák na spínač (na levé stěně).
Použijte kabel na poklop na střeše a stiskněte spínač na stěně.
Použijte těsnící pěnu na poklop v podlaze a potom elektrický naviják na odřenou podlahu (kousek za poklopem).
Klikněte na naviják, na jeho kabel použijte svorky a pak znova klikněte na naviják.
Po úniku z raketoplánu jděte doleva a pak dolů do šatny.
Prohlédněte si větrák vedle vchodu a pak si promluvte s dělníkem – dá vám svoje šaty.
Vyjděte z šaten a jděte k raketoplánu, kde si promluvte s dělníkem vedle schůdků.
Vraťte se známou cestou k teleportu a teleportujte se do VH "RH Play" a promluvte si s technikem…


VR HRA "KRVÁK V CHICAGU"
 
Seberte špičku z pravé části plotu a propíchněte jí kolo od auta.
Přeměňte se na ženskou (klikněte na postavu v horním levém rohu) a klikněte na dveře domu.
Sedněte do auta, odjeďte k domu gangstera a klikněte na dveře domu.
Po rozhovoru se přeměňte na chlapa a klikněte na bystu na podstavci u levé stěny.
Vyjděte ven k autu, převlečte se za chlapa a odjeďte za překupníkem.
Promluvte si s číňanem o všem možném (hlavně o psovi).
Po dlouhých rozhovorech opušťte krám, převlečte se za ženskou a jeďte k palírně (pokud by v následujících částech hra padala, převlečte se za ženskou až před palírnou).
Promluvte si se strážníkem o psovi v kufru, pak se převlečte za chlapa, opět si "promluvte" s poldou a vylezte po okapu na rohu budovy do otevřeného okna.
Uvnitř palírny projděte na druhou stranu místnosti a slezte po žebříku dolů. POZOR! všechny následné činnosti provádějte velmi rychle, jinak přijdete o kejhák!
Pistolí z inventáře zastřelte gangstera stojícího nalevo od kotle.
Schovejte se za bedny a vystřelte do kotle – zabijete dalšího gangstera.
Sestřelte levou světelnou lampu, otevřete skříň (získáte hřebíky) a vraťte se za bedny.
Hoďte hřebíky na podlahu vedle mrtvoly a jakmile se další gangster přiblíží, odstřelte ho.
Nakonec vystřelte na lávku úplně napravo nad posledním živým gangsterem.
Klikněte na kotel a pak vyjděte z palírny dveřmi napravo. Po explozi jeďte do přístavu…
 ZPĚT NA STANICI
 
Po rozhovoru s doktorem jděte do jeho kanceláře a opět si s ním promluvte.
Po vraždě doktora vlezte do teleportu.
V podzemí si nadvakrát promluvte s prodavačem nalevo o všem možném a pak prošacujte věšák s oděvy – získáte cenovku.
Jděte doprava a promluvte si s dvěma vrahy u vchodu do tunelu.
Jděte do spodních dveří (herna – nad vchodem je znak Dolaru).
Uvnitř si promluvte s majitelem a na jeho otázku ohledně 250 dolarů odpovězte ANO.
VÝHERNÍ AUTOMAT: kombinace úderů:

2 x bouchnutí do horní, pravé nebo levé části – roztočení válců bouchnutí do dolní a horní části – zablokování pravého válce bouchnutí do pravé a horní části – zablokování prostředního válce 2 x bouchnutí do dolní části – zablokování levého válce bouchnutí do dolní a levé části – posunutí válců o jeden doprava

Roztočte válce tak dlouho, dokud nebude na levém válci zvoneček. Přesuňte válce tak, aby byl zvoneček na pravém válci a zablokujte jej. Opět roztočte válce a až bude opět nalevo zvoneček, přesuňte válec doprostřed a zablokujte jej. Pak roztočte už jen jeden válec, dokud nebudou zvonečky na všech třech válcích.
Vyjděte z herny a jděte do obchodu nad hernou.
Prohlédněte si kaktus u schodků, špinavou podlahu před prodavačem a hlaveň za prodavačem.
Promluvte si s prodavačem o všem možném, hlavně o mapě. Nabídněte prodavači 250 Dolarů a nakonec kupte nůž.
Nožem nařízněte kaktus u schodků a buňku vedle dveří přelepte cenovkou.
Jakmile prodavač vyleze po schůdcích, stiskněte tlačítko na pultu a mapa je vaše.
Odejděte z obchodu, vejděte do tunelu a zamiřte do Hydroporu.
Gangsterovi před vchodem ukažte vizitku.
Po rozhovorech jděte na mapu a pak do Opičího města.
Promluvte si se slečnou o všem možném, potom zamiřte k Opičímu patriarchovi (napravo).
Promluvte si se starou opicí v červeném, pak vylezte na střechu domu po nějaké konstrukci (za slečnou) a vlezte do díry ve stěně.
Uvnitř seberte ze stolu nůžky a dálkové ovládání ležící vedle audio soupravy.
Audio soustavu si prohlédněte a potom ji obraťte čelem k díře ve stěně.
Otevřete dveře skříně, skříň si prohlédněte a potom na ni opět klikněte – získáte košili.
V inventáři použijte nůžky na košili a vzniklý rukáv potom použijte na květinu v květináči.
Vylezte ven, předejte dálkové ovládáni slečně a pak vlezte do poklopu na střeše.
Jakmile se bude Rak vracet z horní místnosti, praštěte ho rukávem.
Promluvte si Gándhím – dostanete dámu.
Vyjděte ven (jděte doleva), promluvte si se starou opicí odejděte pryč.
Jděte k holičství (lokace nalevo) a zde si promluvte se slečnou.
Sjeďte výtahem dolů, promluvte si s holičem a pak mu ukažte šachovnici.
Vyjeďte výtahem nahoru, jděte na mapu a vydejte se do virtuální herny (uprostřed).
Promluvte si s hernářem, potom se vraťte na mapu a promluvte si se slečnou.
Jděte zpět do herny a opět si promluvte s hernářem…


VR HRA "STÍHAČKA"

 
Promluvte si s opičí slečnou, potom s malým klukem a nakonec opět s opičí slečnou.
Promluvte si opět s klukem a pak klikněte na váš hnědý kabát (vysí vzadu za foťákem).
Dejte klukovi frčky, seberte foťák a jděte doleva na terasu.
Na terase vyfoťte prolétávající letadlo, vraťte se do baru a snímek s letadlem vložte do promítačky.
U barmana si objednejte kafe a z barpultu potom seberte šlehačku, propisku a lepenku.
Na účtenku (leží na levé části barpultu) použijte propisku.
Po malých neshodách seberte ze stolku noviny a v inventáři je spojte s lepenkou a se šlehačkou a výsledek potom dejte klukovi.
Promluvte si s barmanem o vzkazu a pak jděte ven na terasu…
 

ZPĚT NA STANICI
 
Vraťte se na mapu, odtud jděte k teleportům (doleva) a potom na lokaci věže.
Promluvte si s gangsterem a lžete mu.
Po rozhovoru se šéfovou ženou se dejte do dveří napravo.
Promluvte si se žroutem a pak zkratujte řídící systém na hamburgrovači za žroutem.
Opět si promluvte se žroutem a dejte kabely v řídícím systému zase do pořádku.
Seberte kovovou protézu a vyjděte ven na chodbu.
Z reflektoru zavěšeném nad schody odšroubujte žárovku a vejděte nahoru do dílny.
Promluvte si se zbrojířem, potom seberte tyč v pravém rohu obrazovky a vražte ji do větráku v podlaze.
Použijte protézu na větrák a získanou součástku předejte zbrojířovi – získáte Supergold.
Jděte na ubikace (tam kde byl žrout), promluvte si se vtipálkem a potom mu dejte supergold.
Vyjděte na chodbu a hned se vraťte zpět na ubikace.
Po super akci seberte z podlahy supergold, vyjděte na chodbu a jděte do dveří nalevo.
Jděte do dílny a až děda odejde, seberte ze stolu napravo vrtačku a ze šteláře u zadní stěny potom plechovku a baterku.
Baterkou posviťte na temný kout nalevo od šteláře a pak do něj šáhněte – získáte houbu.
V inventáři použijte houbu na plechovku a výsledek pak na počítač v místnosti.
Na počítač pak ještě použijte žárovku, čímž zablokujete bezpečnostní systém.
Použijte vrtačku na větrák v podlaze a vlezte do šachty.
V pokoji šéfovy manželky otevřete šuplík u stolku napravo – získáte náušnice.
Větrací šachtou se vraťte zpátky, sejděte do haly a východem odejděte z věže.
Přes mapu jděte do Hydroporu do kanclu šéfa a předejte mu náušnice.
Odejděte z kanclu a přes mapu jděte na policii.
Před obchůdkem vlevo seberte ze země malý kamínek a hoďte jej do dveří obchůdku.
V base si promluvte s lumpen sedícím u stolu a až ho odvedou, dejte hluchoněmému vězni čokoládu.
Teleportujte se do Astroportu, kde požádejte zaměstnankyni novin o telefonát.
Teleportujte se na nádraží, kde si promluvte se zástupcem v modrém.
Odejděte z nádraží a teleportujte se do Hydroporu (na mapě podzemí).
Jděte za šéfem a promluvte si s ním – zjistíte lokaci baru U sněžného muže.
Vyjděte z kanclu a přes mapu jděte do Baru U sněžného muže.
Pokuste se vejít dveřmi do baru a potom si promluvte s tulákem sedícím před barem.
Přes mapu odcestujte do věže, vejděte dovnitř a jděte do dílny.
Promluvte si se zbrojířem – dostanete palivo.
Vraťte se k Baru a tulákovi dejte nejdříve palivo a potom ještě nůž.
V baru si promluvte s opilcem sedícím za barpultem a potom ještě s barmanem.
Z baru seberte brčko (hned vedle opilce) a pak hlavu opice ze stolku vedle lupičů.
Pozorně prozkoumejte jukebox a kasičku s raketou.
V inventáři spojte brčko s opičí hlavičkou a výsledek použijte na kasičku – získáte žeton.
Pokuste se vhodit žeton do jukeboxu a pak jej dejte opilcovi.
Až vrah odejde, promluvte si s lupiči a vejděte do herny.
Jakmile lupič z herny odejde, klikněte na počítač – přehodíte tak reality…
 

VR HRA "LOVCI V DŽUNGLI"
 
Jděte do stanu a uvnitř seberte whisku ze stolku nalevo, z lavice potom misku sádry a karafu, ze země lano, kladivo a bednu, a ze sloupu malý klíček.
Vyjděte ven a v inventáři spojte lano s bednou a výsledek použijte na větev v pravé části obrazovky.
Rozbitou bednu prohledejte – získáte zápalnou šňůru, patrony a nůž.
Ze země seberte hrst písku (za velkým kamenem).
V inventáři použijte nůž na patrony – získáte broky.
Použijte klíče na letadlo, vejděte dovnitř a z levého sedadla seberte rukavice a dynamit.
Vyjděte z letadla a jděte doprava na most.
V inventáři spojte dohromady písek s rukavicemi a výsledek použijte na otvory pro ruce.
Do zbylých dvou otvorů šáhněte sami.
Po nezdařeném pokusu v inventáři k rukavicím přidejte broky a celý proces opakujte.
Na most použijte dynamit (klikněte kousek před vchod do chrámu) a na dynamit zápalnou šňůru.
Vejděte do chrámu a stiskněte pravý svícen.
Ze schránky napravo seberte pohár, jeho obsah vylijte do díry uprostřed chrámu, nalijte do poháru whisku a vraťte pohár zpět do schránky.
Vyjděte z chrámu, klikněte na otvory pro ruce (seberete rukavice) a jděte doprava do džungle…
 

ZPĚT NA STANICI
 
Prozkoumejte hnědé sako položené na lavici napravo…

Ufff… Konečně to mám za sebou. Psát takhle obsáhlé návody, to je horší než vylívat močůvku z žumpy. Ale je to za mnou a já doufám, že jsem alespoň někomu z vás tímhle návodem usnadnil život…

© DoMaS