Změna barvy obrazovky HELL – červená SPAGHETTI – zelená NOIRE – šedá TESLACOLOR – původní barvy |
Změna Majera PRDOLA – prcek s vysokým hláskem BIGBOSS – velký s hlubokým hlasem SHADOW – průhledný MAJER – původní starý dobrý Majer |
Počáteční intro Vás zavede do děje hry. Indiánským Šamanem je přivolán na pomoc opravdový hrdina a jim není nikdo jiný než slavný Majer
1.část – únik z táboraZačínáte ve stanu šamana Tě-péro a máte za úkol dostat se z indiánského tábora. Hned první úkol prověří Vaší paměť. Klikněte na piáno a bude Vám přehrávána melodie kterou musíte přesně opakovat. Jakákoliv chyba znamená opakování úkolu, ale po správné melodii se piáno otevře a vy si můžete prohlédnout piáno zevnitř. Za to je Majer odměněn nalezením rozdělaného náhrdelníku. O tom co má Majer u sebe se přesvědčíte tak že s myší najedete vlevo dolu a objeví se inventář. Teď už ve stanu nic nenajdeš a i Šaman s tebou odmítá mluvit a tak se vydejte ven ze stanu. Krásná odpolední idylka Vám nezabrání, aby jsi si nepromluvili z lenošícím indiánem. Ten ti poradí kde je východ a tak se jdi podívat. Po cestě potkáš kuchařku a tak si sní popovídej. Poprosí tě abys jí našel její náhrdelník. Že by to byl ten co máš. Ona, ale mluvila o pěti perlách a ten tvůj má jen tři. Po rozmluvě si seber povalující tomahavk a pak se vydej dál k bráně. Hlídka je neúprosná a nepomůžou prosby ani vyhrožování a tak se vydej podívat někam jinam. Od ležícího indiána se dej vlevo a narazíš na druhou indiánku. Je to sice sestra, ale nějaká málomluvná. Znakovou řečí ti vysvětlí že z tábora se přes stráž nedá odejít a tak se podívej ještě dál do leva. V této poslední části tábora je úkol velmi jednoduchý. Při prozkoumávání totemu se ti ho podaří sebrat a pak se vydej nazpátek do šamanova stanu. Podívej se blíže na automat se žvýkačkami. Pomocí totemu ho sprav a pak do něj vhoď minci a zatáhni za páku. Z automatu vypadne perla a aby se jen tak nepovalovala navlíkni jí na náhrdelník. Pak se vydej před stan a své kroky nasměruj k horám. Nad propastí zde sedí starý moudrý (cha, cha, cha ….) indián a toho vyzpovídej o životě ve vesnici. Prozradí ti několik souvislostí a první se vydej ověřit si propojení totemu a stromu. Na totemu je zajímavé a povědomé oko, ale není ho čím vyndat. Skus použít tomahavk a po ukrutné ráně se podívej jestli se něco nezměnilo u stromu. Nalezneš zde větévku, kterou skus použít na oko ptáka na totemu. Místo oka ti na zem vypadne perla a ihned jí použij na složení náhrdelníku. Pak už ti nic nebrání jít si popovídat s Indiánkou u kotle a po rozhovoru jí nabídnout náramek. Dostanete za něj kotlík a pak se vydejte k němé Indiánce zjistit její zájem o chlapíka u brány. Zjistíte že se jí líbí a tak se změňte v dohazovače a jděte si popovídat se Silvestrem. Tomu se Indiánka také líbí a tak rychle k ní a tlumočte (co nejsilněji) její vyznání. Indián u totemu však vaše námluvy pokazí a proto si to skočte sním vyřídit. Uděláte spolu úmluvo že když ho zbavíte prokletí on přestane kazit námluvy. Rychle proto za staříkem na útesu a on Vám poradí jak nato. Ochranu hlavy máte přeci v inventáři. Seberte si, ale ještě láhev alkoholu, když jste tady. Musíte to udělat nepozorovaně, když je indián něčím zaměstnán. Pak už nazpátek k totemu a indiánovy nabídněte kotlík na hlavu a whisky, aby neměl strach. Při rozmluvě dostane pistol, aby jste se mohli sami zastřelit. Indián Váš pokus samozřejmě nepřežil a tak si vezměte aspoň nazpátek whisky a jděte pokračovat v námluvách. Už to vypadá že je ruka v rukávě, ale Silvestr si klade podmínku že chce uvařit a tak opět nazpátek. Dovíte se že indiánka vařit neumí, ale její sestra ano a tak Vám nezbývá než za ní zajít. Naštěstí je ochotná pomoct, ale chce přísady a to mrkev (je u němé indiánky na zemi a dá se vydloubnout nožíkem), whisky (je jí málo a proto doplňte láhev v jezírku) a v neposlední řadě sysla (zastřelte krysu na cestě do hor a ze stanu seberte kůži a spojte ji s krysou). Sežeňte všechny přísady a doneste je indiánce. Oběd je pak už otázka chvíle a brána je volná. Musíte jí, ale nejprve spravit a pak už je cesta volná.
2.část – zapadákovZačínáte u malebného altánku daleko od města a podle hesla seberte vše co se může hodit získáte hrábě a kytku. Teď se vydejte k městu. Jak přicházíte zavolá si Vás místní tvrďák a trochu objasní situaci ve městečku. Po rozhovoru stojíte před městečkem a do něj vedou dvě cesty. Dejte se tou kde jste měli rozhovor a podívejte se po okolí. Na zemi se válí dolar a jedna z beden skrývá malý klíček. Pokračujte na náměstí a promluvte se všemi co zde jsou. Pak vstupte do bordelu (nepustí Vás protože chtějí heslo) a do baru kde pokračujte v rozhovorech. Postupně se dostanete až do šerifovi kanceláře a po rozhovoru podle hesla že každou dívku potěší kytička jí místní krásce dej. Získáš za to klíč a z nástěnky potvrzení. Vedle stolu se povaluje bedýnka a tu odemkni malým klíčkem co jsi našel venku. Získáš tím šerifskou hvězdu a péro na psaní. Pokračuj dál a promluv si postupně se strážným a s úředníkem banky. Nedovíš se nic moc a tak pokračuj dál ke stavení za městem. Zde to vypadá že se budeš bavit s přízrakem, ale pořadně ho zpovídej a dovíš se mimo jiné heslo do bordelu. No a jako pravý chlap tam náš slavný Majer zamíří. V bordelu je celkem nuda, ale bordeldáma Vám dá typ jak strávit příjemně nejbližší chvíle. Kdo by si nezahrál poker. Dojdi tady do baru a u barmana si domluv turnaj. Tak jak už je ve městě zvykem musíš znát heslo, ale je zde naštěstí někdo kdo zná snad všechny hesla a tak si k němu skoč. Pokus se znova přihlásit do soutěže, ale jsi opět odmítnut protože nemáš potvrzení. Vzpomeň si co jsi získal u šerifa a tak na potvrzení použij péro a razítko (hvězda namočená do bláta u domu se satelitem). Teď už máš všechno, ale vklad do hry je 10 dolarů a ty máš jen jeden a ten stačí pouze na turnaj v pití. Přihlas se aspoň do toho a tvým úkolem je třikrát po sobě jako první vypít sklenku whisky. (klikni na ní co nejrychleji myší). V případě prohry si musíš dojít do uličky pro další peníz a v případě výhry dostaneš 10 dolarů. Hraje se opět na tři kola. První dvě jsou jednoduché. Musíš pouze vyhrát a to není zase takový problém. Máš-li dobré karta zvedej hru pouze po 5 dolarech. Jsou-li karty špatné zvedni poprvé o 5 a následně o 25 dolarů a protivní to vzdá. Pak si hru nahraj a dej se do poslední hry. Tu nesmíš vyhrát protože by tě okamžitě čekala smrt. Hraj opatrně a přidávej jen po 5 jinak se protivník vzdá a výhry ba tě mrzela. Když prohraješ následuje přestřelka při které musíš okamžitě po objevení kurzoru střílet. Pokud se ti podaří protivníka zabít budeš jmenován místním šerifem. Všichni jsou nadšený až na dceru mrtvého šerifa. Ta vám to dá patřičně najevo a odkáže vás na barmana který Vám dá úkoly. Jako první musíte zlikvidovat zloděje dobytka kteří jsou někde za městem. Vydej se ulicí ke stájím a pokus se sebrat lano. Kůň tě nenechá si ho vzít a tak si skoč k domku se satelitem pro slámu kterou sundáš ze střechy hráběmi. Sámu dej koni co tě otravuje a laso si můžeš vzít. Pokračuj v cestě z města kolem kiosku a dále nahoru. Zde je pahýl a na něj uvaž laso a po něm dolu. Jakmile se octneš na dně začne přestřelka a musíš vyhrát. Střílí se levým tlačítkem a dobíjí pravým. Po přestřelce se vrať k barmanovi a dostaneš druhý úkol. Dojdi do bordelu a vyřeš logickou hádanku. Pokud nevýš jak ulož hru a postupně každého obviň. Po vyřešení se vrať znovu k barmanovi a on ti dá poslední úkol. Číňan ti vysvětlí o co jde a tak hurá za ním. Abys mohl splnit tento úkol dojdi si do banky vyjednat úvěr (čeká tě zde přestřelka trochu horší než ta první) a u stáje seber vědro a naplň ho vodou ze studně. Pak si skoč ke kiosku a nakup všechno co mají a vydej se nahoru. Kámen odval hráběmi a do otisku vysyp sádru a nalij vodu. Otisk musí ztvrdnout a tak opusť toto místo a hned se vrať a seber otisk. Otisk pak ještě vybarvi pastelkami a dej ho Číňanovi. Barman už nemá další úkol a tak si jdi dostupně popovídat s dívkou do kanceláře, s neznámým k domku se satelitem, s bordeldámou a nakonec s dívkou na schodišti. Od ní se dovíš kde by mohl být deník a tak si jdi sehnat lopatu. Dá ti jí vězeň za šaškovskou čepici a to fuj je hnůj u koní. Zahrabej s lopatou v kupce a deník je na světě. Dojdi do kanceláře a hru si každopádně ulož. Následuje pasáž rozmluvy a po její skončení se musíš ubránit před bandou padouchů kteří k tobě lezou po žebříku. Není to nijak jednoduché a jakékoliv zaváhání znamená smrt. Doporučuji na bandity házet kameny z hromady co nejblíže k žebříku.
3.část – pátrání po pokladuVydejte se nejprve doprava a promluvte si s beduínem. Z palmy visí provázek a tak si ho zkuste vzít. Beduín vás okřikne a tak si sním ještě jednou popovídejte. Po rozhovoru se vydejte úplně do leva kde vás čeká nejdříve přestřelka a potom prohledejte hromadu haraburdí. Zde naleznete starou lopatu a s její pomocí ulomíte větvičku za zády beduína. S větvičkou se vraťte k haraburdí a pokračujte dále do hor. Narazíš na skálu s kameny a klackem strč do toho v podobě vykřičníku. Kámen dej beduínovi a jdi si pro provázek. Starou lopatu spoj s klackem a provázkem a získáš zánovní lopatu kterou použij na hromadu v místě kde jsou krámy. Vykopeš bednu a v ní najdeš kompas a zápisník. Teď už se v klidu vydej do poušť. Stojíš li na začátku pouště prohlídni si zápisník a zjistíš že, abys se dostal na starou farmu musíš jít na Sever, Východ, Západ a Jih. Předtím než učiníš poslední kroky na Jih si hru ulož protože tě čeká náročná přestřelka. Po ní se octneš v rozbořeném ranči a opodál na zemi se povaluje cihla. Jdi dále doprava a vstup do domu. Na krbu je vidět že chybí jedna cihla a tak použij tu co máš u sebe. Díky tomu se otevřou malé dvířka a za nimi najdeš klíč od dveří napravo. Dostaneš se do místnosti kde je na zeni váza s kytkou. Seber nejdříve kytku a pak se pokus sebrat i vázu. Otevře se tajný vchod a z vázy vypadne hledaný salamandr. Vstup do podzemí a vydej se dál do jeskyně. Zchátralé zábradlí však nevydrží a spadnete do propasti. Bezvýchodná situace se dá vyřešit celkem jednoduše. Lopatou klepněte do krápníku a tím se uvolní kameny v zavalené cestě. Průchodem pokračujte dále doprava až ke dveřím u kterých stojí malý bůh. Jemu strčte do huby salamandra a dostanete se k pokladu. V této pasáži je Vám vysvětlen vlastně celý příběh a vy se octnete znova na pokraji pouště. Vydejte se známou cestou (S, V, Z, J) na farmu. Během cesty musíte zastřelit hlavního padoucha a po příchodu na ranč vejděte do domu a do jeskyně. Pokračujte dál do jeskyně a tam vás čeká poslední střelecký souboj. Po něm se dostaneš až před poslední dveře kde Aztékové připravily past. Nemáš moc času a proto rychle střel do prostřední páky a ihned do pravé. Hlídač je mrtev a vložte salamandra do kamene a tím otevřete dveře do poslední místnosti v této hře. Následuje dojemné intro a druhý díl Horkého léta je u konce.