Herní karty Historie

Hovniválové – návod

Napsal: Ing. Miroslav Moucha
Upravil: DoMaS – pár poznámek, obrázky, cheat
Publikováno: 8.3.2024


Poděkování:

Janu Hlouškovi z Centauri Production za neocenitelnou pomoc, když jsme beznadějně zakysli kousek před koncem. Tomu říkám perfektní spolupráce! Díky!

Honzovi Svatošovi za pomoc během celé hry, kterou jsme spolu hráli a dohráli a hlavně za vyřešení hádanky s elektronickým zámkem ve složitější verzi hry – to bych sám asi dohromady nedal.

Jedna rada: nenechte se zmást tím, že hlavně v první a ve čtvrté části hry se vám hlásí v různých lokacích spousta věcí, které vůbec k ničemu nebudete potřebovat.

Soukromé očko v akci

Rozdíly v obtížnější verzi

Obtížnější verze hry se liší jen v první a čtrvré části hry. Většina rozdílů spočívá v tom, že některé informace, nebo věci získáváš místo prozkoumáním sebráním a naopak, případně vícenásobným použitím příslušné ikony.

Sklep

Začínáš ve sklepě a máš šanci tady taky rychle skončit, pokud se ti nepodaří zneškodnit tikající bombu na zemi. V haraburdí pod pavučinou můžeš najít drát a v šuplíku u stolu kladivo. Na zemi vedle kotle se ještě povaluje plechovka s trochou oleje. Až tě přestane bavit pobíhat po sklepě jako šílenec a zkoušet marně „všechno na všechno" a věčně začínat znovu, tak tě možná napadne (jako mě) ještě jednou prozkoumat evidentně prázdný šuplík. Kupodivu se tam najdou ještě kleště, kterými hladce přeštípneš modrý drát a bomba je zneškodněna. Seber dynamit a potom naolejuj drát olejem z plechovky a použij ho na dveře a hurá ze sklepa ven.

Před domem na tebe čeká auto, kterým se po městě dopravuješ. Nejdřív ale seber suchý list, který poletuje po chodníku a z odpadkového koše vytáhni starý šedivý papír. Zkombinováním papíru a suchého listu získáš jednu pikantní „domovinku“ (v obtížnější verzi potřebuješ ještě navíc kousek svinstva z hromady ve sklepě). Počkej až na stromě vpravo mezi listím vykoukne kočka a švihni po ní prázdnou plechovku. Spadlou kočku pak seber. Pak se ještě podívej do hospody.

Hospoda a záchytka

Promluv s hostinským a když řekneš, že jsi soukromý detektiv, dozvíš se užitečné informace o všech třech hostech. Kup si jedno pivo (v obtížnější verzi musíš pro peníze do kanceláře) a  promluv s hostem u baru. Nabídni mu domovinku a získáš zapalovač. Ještě seber hrneček se srdíčkem (je na stole v pravém dolním rohu). Vypij pivo (ikonou Použít), čímž se ocitneš na záchytce (v obtížnější verzi si musíš dát ještě jedno).

Pohovoř s pohlednou sestřičkou typu „sumo“ a získáš pár uklidňovacích tablet. Na zdi vedle umyvadla seber zápalnou šňůru a použij ji na dynamit. Jdi ven ze dveří, použij auto a jeď do kanceláře.

Kancelář a hospoda

Na stole najdeš pero, v zásuvkách potom pistoli a náboje (hned je nabij do pistole). Otevři levé okno a vyhlédni do ulice. Tím získáš láhev s jakousi neidentifikovatelnou tekutinou. Prohlédni důkladně knihy v knihovně. Jednak najdeš telefonní seznam, ve kterém je označeno číslo informátora a potom další drobné.

Jeď znovu do hospody a tentokrát pokecej s hostem úplně vpravo (notor). Až mu vyschne v krku, nabídni mu láhev a pak ho znovu důkladně prokecej. Dozvíš se další podrobnosti o tom, co se tu stalo a hlavně o podezřelém chlápkovi s jizvou.

Jeď znovu do kanceláře, zavolej informátorovi a  zeptej se ho na chlápka s jizvou. Informátor bude chtít po tobě 2000 babek.

Lékárna a hospoda

Jeď do lékárny a promluv s lékárníkem. Zjistíš, že bez předpisu nic nedostaneš a že má lékárník alergii na chlupy. Dej mu kočku, která náhle obživne a uteče. Objeví se majitel lékárny, se kterým si sice (zatím) moc nepokecáš, ale zase budeš moct z pultu sebrat lahvičku s projímadlem. Několik tablet projímadla vysyp do hrníčku se srdíčkem a kladivem je roztluč na prášek.

Vrať se do hospody a promluv s hostem uprostřed (hráč). Řekni, že si chceš zahrát, ale ať ti napřed ukáže kostky. Až je hodí na stůl, použij na ně ikonu „Zatlačit“. Až bude hráč hledat kostky pod stolem, rychle mu nasyp do skleničky projímadlo z hrnku. Hráč bude nucen uchýlit se do vynuceného ústraní a u stolu nechá peníze, které se ovšem tobě náramně hodí.

Jeď do kanceláře a zavolej informátorovi. Znovu do hospody, dej informátorovi peníze a dostaneš informace. Venku před hospodou si je přečti a před další cestou si ULOŽ hru (F1 do menu).

Sklad

Na mapě se objevila nová lokace sklad. Jeď tam a nyní musíš jednat rychle. Použij zklidňovací prášky od sestřičky na záchytce a potom dvakrát pistoli na obě gorily. Máš pouze dva náboje, takže se musíš pokaždé trefit! Druhá gorila zavolá v pádu o pomoc, takže rychle použij zapalovač na dynamit a ten potom hoď na přibíhající posily. Až bude po všem, seber kámen vpravo u hromádky smetí a můžeš konečně jít do skladu.

Nejprve prohledej regály vpravo. Najdeš plechovku s barvou, páčidlo (které se kdovíproč hlásí jako železo) a když prohledáš spisy, tak získáš i štětec. Použij páčidlo na pravý horní šuplík u stolu na páčidlo ještě kladivo. V šuplíku najdeš náboje a sešit. Náboje hned nabij do pistole a sešit si přečti. Jdi ven a jeď do lékárny.

V lékárně chtěj mluvit s majitelem. Ze začátku mu neříkej, že jsi detektiv, dozvíš se od něho další zajímavé informace. Na mapě je nyní další nová lokace bar.

Bar

Použij štětec na barvu a pak jím obarvi kolo auta, které stojí před barem. Až budeš hotov, jdi do baru. Promluv s barmanem a potom s Homolou to je host u stolku v popředí. Potom jdi z baru ven, odejdi do kterékoliv jiné lokace a vrať se zpět k baru.

Auto je pryč a na ulici se táhne modrá šmouha. Jeď do cementárny a hned si ULOŽ hru.

Hoď kámen do okna hlídačova domku vlevo a až hlídač vyleze, tak ho rychle zastřel. Jdi dovnitř a na spoutaného starostu použij kleště. Teď už stačí jenom jet do banky, jít do otevřeného trezoru (vlevo za přepážkami) a pak už jenom sledovat konec dobrodružství v Gothamu.

Chtěl bych být medvídkem

Úkol v téhle části hry je jasný zdržet mravence a zachránit opici, která má skřípnutý ocas ve dveřích. Přitom se ale nehraje na čas, jak by se mohlo zdát. Mravenci se totiž blíží vždy po vykonání určitého úkonu a tak, jestliže přehodíš pořadí jednotlivých akcí, může se ti stát, že z opice zbude právě jenom ten přiskřípnutý ocas.

Nejprve tedy prokecej pavouka punkvouka a hned potom modrého zajíčka Cézurita. Mluv s ním tak dlouho, až se ti ho povede sebrat. Jen tak, mezi řečí, bez použití příslušné ikonky. Seber sponku a vrať se k punkvoukovi. Znovu ho prokecej a požádej ho, aby se pokusil vyrobit vlákno. Až zatlačí, tak mu rychle pomoz (ikonou Tlačit), protože má zácpu. Získáš vlákno, které zkombinuj se sponkou a výsledek použij na obří nohu. Vyšplhej nahoru na židli. Zatlač na bagr a prokecej Tygra. Potom otevři záchod a vyráchej v něm zajíčka Cézurita. Vrať se dolů a použij „naparfémovaného" Cézurita na punkvouka. Tím je vyřízena první část úkolu pozdržet mravence.

Ještě jednou vylez nahoru na židli a znovu namoč Cézurita do záchodu. Nyní ho použij na Tygra. Tím ho omámíš, a můžeš mu v klidu vzít z bradky pár chlupů. Jdi dolů a  prokecej bagr. Otevři jeho zadní kryt a vyndej baterku. Nyní přejdi k zásuvce vpravo, použij na ní chlupy z tygří bradky a následně baterku. Nabitou baterku potom vrať do bagru, zavři kryt a opět s ním promluv. a to je vše přátelé, druhá část je za námi!

Broučí historie

Zkus si nejprve popovídat se všemi členy rodiny. Padlému bratrovi otevři kryt na zádech a vyndej z něho baterku. Jdi doleva na mýtinku s Lehkou Beruškou. Popovídej si s ní, ale protože jsi bez peněz, tak o tebe žádnej velkej zájem mít nebude. Seber ji (je opravdu lehká) a taky seber kamínek, který se hlásí zhruba uprostřed obrazovky. Potom pokračuj dál doleva k příbuzným. Všechny prokecej a především dona Hovna, který bude chtít za jednu kouli podřadného hnoje střevlíkovu hlavu. Přes mýtinku dojdeš cestou nahoře vlevo na rozcestí, kde si můžeš popovídat s pomatenou sovou. Pak ji sestřel kamenem a nezapomeň ho potom znovu sebrat, budeš ho ještě potřebovat.

Nyní jdi doprava k tesaříkovi Bořivojovi. Jdi do stromu a popovídej si s tesaříkem. Věnuj mu Berušku a dostaneš za to motorovou pilu. Jdi ven a dvakrát doleva ke střevlíkovi Karlovi. Prokecej ho a prozkoumej rádio. Dej do něj baterku a zkus na střevlíka motorovou pilu. Po neúspěchu se poraď se sluníčkem, jak by se dala pila zprovoznit. Vrať se k tesaříkovu stromu, ujisti se, že je pila otevřená a použij ji na vosí hnízdo. Tím ji položíš do trávy pod hnízdo. ULOŽ si hru.

Hoď kamenem na vosí hnízdo a zdrhej! Uteč až ke střevlíkovi a opatrně nakoukni zpátky, jestli se vosy už uklidnily. Zkoušej to tak dlouho, dokud nebudou vosy pryč a potom jdi ještě jednou k vosímu hnízdu. Do tesaříkova domku se radši nedívej, seber motorovou pilu a zavři ji. Jdi ke střevlíkovi Karlovi a zkus na něj motorovou pilu. Potom pusť rádio a zkus to znova. Seber střevlíkovu hlavu a odnes ji donu Hovnovi. Tak konečně získáš vytouženou kuličku hnoje a můžeš ji odnést hladovějící rodině.

Dobrodružství v budoucnosti aneb Implantování počítačů, s.r.o.

První úkol – přinést data z BioPC

V kanceláři prohledej šuplíky. Najdeš elektronický diář a nějaké peníze. Vzadu ve skříni vedle dveří ven vidíš sako. Prohledej ho a najdeš discmana. Jdi ven a do metra.

Nejprve jeď do BioPC a  v automatu si kup jeden hamburger. Můžeš si popovídat se sestřičkou, ale pozor! V žádném případě zatím nežádej o implantování počítače, v této chvíli bys to ještě nepřežil!

Bar

Popovídej si se všemi, kteří s tebou budou chtít mluvit (nejprve barman a potom slečna s cigaretou a tequilou). Především se slečnou mluv velmi podrobně. Hlavně se jí zeptej na její záliby a aerobic a až přijde řeč na jejího otce a na to, co bere jako doping při závodech, tak vytrvej a tak dlouho do ní rýpej, až ti dá jednu ampuli přípravku na vyzkoušení, aby se tě zbavila.

Stará čtvrť – půjčení pistole

Popovídej si s feťákem a prohledej popelnice. Najdeš jeden výtisk Amára (Amatérského rádia) a ve druhé popelnici prázdnou flašku, kterou naplníš vodou z louže před kanceláří. Potom se vrať znovu k feťákovi a  nabídni mu láhev s vodou jako „spešl roztok". Na otázku „Co za to?" odpověz „Vůbec nic." Feťák si vezme láhev a přestane hlídat svoji drogovou pistoli, takže si ji můžeš vzít a použít na ní ampuli od slečny v baru. Nabitou pistoli zatím nezkoušej použít.

Obchodní čtvrť

Prokecej obchodníka s lidskými a  umělými orgány. Touto dobou už by měl být hamburger správně zkažený, takže ho můžeš nabídnout obchodníkovi s očekávaným výsledkem. Pozor nikoliv ikonou Použít, ale Podat! Jestli si nejsi jist, zda je hamburger zkažený, tak ho nejprve prohlédni a pokud není, tak se ještě chvíli projížděj po městě, určitě to nebude trvat dlouho. Až se obchodník trochu vzpamatuje, tak s ním znovu promluv a tentokrát mu nabídni svou ruku k prodeji. Tak získáš jednak ruku umělou a jednak hromadu peněz.

BioPC

Nejdříve použij feťákovu pistoli s ampulí a potom promluv se sestřičkou a tentokrát požádej o implantování počítače.

Probereš se na předoperačním pokoji. Seber doktorský plášť a oblékni si ho (použitím). Všimni si karet s čísly na postelích a použitím karty na kartu je přehoď tak, aby na tvé posteli nebyla jednička. Na umyvadle seber sirky, otevři koš vedle umyvadla a před následující akcí si raději ULOŽ hru. Použij sirky na otevřený koš a RYCHLE zase koš zavři! Pokud nebudeš dost rychlý, tak na tebe přijdou a končíš. Když potom koš znovu otevřeš, najdeš uvnitř pouze popel a nějaký železný předmět, který sebereš.

Nyní se věnuj prosklené skříni vzadu, ve které jsou tvoje věci. Po pravé straně je zámek na magnetickou kartu. Použij na něj železo a potom zámek použij. Dostaneš se do schématu. Tady je potřeba nastavit výstupy vlevo tak, aby se kontrolka vpravo rozsvítila a tím se prosklená skříň otevře. V jednodušší verzi hry je to poměrně jednoduchá záležitost, stačí nastavit vstupy vlevo tak, aby se rozsvítily všechny malé kontrolky a potom se rozsvítí i velká kontrolka vpravo. Pokud si nebudeš vědět rady, zapojuj vstupy odshora takto: 2× bílá, 4× žlutá a 4× bílá.

V obtížnější verzi hry je to „poněkud" složitější, velkých kontrolek vpravo je 8 a vstupů vlevo je celkem 34. Jsou uspořádané do skupinek 3, 6, 6 a 19 vstupů. Úkolem je, aby se všechny kontrolky (LEDky) vpravo rozsvítily žlutě. Toho se dá docílit jedině přepínáním vstupů vlevo, přičemž bílá znamená zapnuto a žlutá vypnuto.

Nejprve pro odborníky: klíč k vyřešení této hádanky je v časopise Amáro.

Nyní trochu teorie pro ty, kteří to chtějí zkusit sami a nevědí, jak na to. Tu spoustu barevných žárovek (ona jsou to hradla, ale nikomu to neříkejte) si tu popisovat nebudeme, každá z nich sice má svůj způsob zapojení, ale není to podstatné. Důležité jsou až poslední čtyři žárovky těsně před švábem vlevo. Ty slouží jako přepínací a kombinační. Zleva k nim vždy vede celá větev zapojení, která začíná u bíložlutých vstupů vlevo. Každá větev = 1 segment. Posledních 11 napájecích vstupů slouží pro správné nastavení vstupu do švábu. Stačí je nastavit jen jednou a pak už se s nimi nemusí hýbat. Potom zapínej a vypínej vždy celé segmenty. Při každé kombinaci se rozsvítí jedna LEDka. Důležité pravidlo: LEDky je třeba zapínat postupně, odshora, jinak se opět vypnou. Správně zapnutá LEDka svítí žlutě a už nezhasne.

A nakonec postup zapojení pro nás všechny ostatní (B = bílá, Ž = žlutá). Nejprve nastavíme posledních 11 vstupů odspoda:

  • B, 3׎, B, Ž, B, 2׎, B, Ž.

Nyní budeme postupně zapínat jednotlivé LEDky odshora:

  • 1. LEDka
    • Ž, B, Ž, B, Ž, B, 3׎
    • Ž, 3×B, 3׎, B
    • B, 2׎, B, 2׎.
  • 2. LEDka
    • přepnout 1. vstup na B
  • 3. LEDka
    • přepnout 1. na Ž
    • přepnout 11. na Ž
  • 4. LEDka
    • přepnout 1. na B
  • 5. LEDka
    • přepnout 1. na Ž
    • přepnout 11. na B
    • přepnout 19. na B
  • 6. LEDka
    • přepnout 1. na B
  • 7. LEDka
    • přepnout 1. na Ž
    • přepnout 11. na Ž
  • 8. LEDka
    • přepnout 1. na B

Povedlo se? Hurá!

Nyní posbírej ze skříně všechny svoje věci a můžeš jít na chodbu. Stále doprava dojdeš ke dveřím do počítačového centra.

Technik je v limbu v jednodušší verzi hry. V obtížnější verzi mu musíš pomoct klávesnicí. Klikni ikonou Použít na klávesnici a potom na technika (zahlásí se jako Klávesnice + Technik). Prohledej technika a najdi přístupovou kartu k terminálu a box s výživným roztokem (technika je potřeba prozkoumat víc jak 3×). Na zdi za technikem objevíš ještě lístek, což je vlastně kalendář, který právě ukazuje „něco kolem 23.11.2036". Získanou kartu použij na terminál vpravo a potom na něj můžeš připojit svůj diář R 4400 a přetáhnout do něj data.

Jdi ven z místnosti, výtahem sjeď do přízemí, před WC klikni ikonou Použít na svoje šaty v inventáři, čímž se převlékneš a jdi do metra. Dojeď do kanceláře, použij videotelefon a je to. Je tady zasloužená dovolená a konec… coožéééé?!

Druhý úkol – odhalit autora počítačového viru

Kdo mohl vymyslet něco tak nechutného, jako je mobilní telefon! Ale co se dá dělat, jsi opět v kanceláři, práce ještě nekončí. Je třeba skoncovat s virem.

Nejprve použij terminál. Otevře se ti databáze lidí, mezi nimiž je i autor viru. Autor viru se mění každou hru, takže zkrátka musíš najít člověka s odpovídajícím trestním rejstříkem: ilegální přenos dat, hackerství a nezákonný obchod se zbraněmi. Pro rychlejší vyhledávání si vyfiltruj pouze muže zaměstnané 23.10.2036 – tj. měsíc před datem uvedeným v kalenáři technika (šéf říkal, že problémy začly už před měsícem). Pošli mu maila a jdi se podívat vedle do laboratoře.

Pepé

V laboratoři prozkoumávej vše okolo dokud nenajdeš vizitku Pepého – obchodníka se zbraněmi. Předmět, pod kterým se vizitka nachází, je vybrán náhodně pro každý průchod hry. (Mám podezření, že je to poslední prozkoumávaný předmět.) Ještě prohlédni stůl vzadu a zatlač na něj. Stůl se odšoupne a za ním najdeš šroubovák.

Vrať se do kanceláře a použij terminál pro poslání zprávy Pepému. Následně terminál pouze prohlédni – najdeš výsměšnou odpověď od Tschernakova. Odejdi a zase se vrať a znovu prohlédni terminál – Pépé tě čeká v baru. V baru musíš ovšem nejdříve promluvit s barmanem a zeptat se ho na nového hosta, teprve potom budeš moct promluvit s Pépém.

Ve Staré čtvrti najdeš mezi popelnicemi najdeš nyní bombu od Pépého. V popelnici je cívka s drátem (v obtížnější verzi až později). Nyní jeď metrem do nové lokace UWI.

Ultra Weapon Industries (UWI)

V hale prokecej strážného, který se sice tváří přísně, ale celkem bez problémů z něho vytáhneš v jakém patře je laboratoř.

Použij výtah. Nejprve jeď ale do suterénu (na ovládání nastav patro 0 nula). Ze všeho nejdřív si rozsviť „věcí na zdi" vpravo od výtahu (zatlačit na „věc na zdi"). Prozkoumej skříň a zatlač na ní. Za ní objevíš plát přichycený ke zdi čtyřmi šroubky. Nyní použij ikonu „Otevřít" na discmana a získáš baterie, které použiješ do šroubováku. Teď už hladce odšroubuješ čtyři šroubky a získáš jednak plech a jednak únikovou cestu, kterou později použiješ.

Jeď výtahem do patra s laboratoří. Až bude chtít ovladač výtahu po tobě přístupové heslo, klidně tam napiš cokoliv, protože na tom vůbec nezáleží. Potom použij na ovladač šroubovák, ale před další akcí si určitě ULOŽ hru, bude se ti to hodit.

Nyní použij na ovladač výtahu svůj elektronický diář, čímž dosáhneš toho, že se dveře od výtahu otevřou. Okamžitě musíš zastřelit gorilu za stolem a rychle utíkat do dveří vlevo do laboratoře. Neztrácej čas a zatlač hlásič požáru – červený knoflík na zdi. Tím se dveře zablokují, takže máš teď klid na další práci. Jdi doleva, v bordelu na stole (hlásí se jako „pracovní nepořádek") najdi klíček a použij ho na levý zámek u počítače. Vrať se ke dveřím a použij na ně bombu. Rychle uteč k počítači.

Po výbuchu se podívej do přední místnosti. Seber ruku na zemi, prozkoumej ji a zjistíš, že svírá druhý klíček. V obtížnější verzi musíš na zavřenou ruku použít železo (to samé, co jsi použil na zámek v BioPC). Klíčk použij na druhý zámek u počítače, použij počítač a seber trhavinu. Potom běž do výtahu, ovladač opět oprav šroubovákem, sjeď do suterénu a použij připravenou únikovou cestu.

Metrem jeď do kanceláře, použij terminál a až ti po nějaké chvíli přijde odpověď, tak se seber a jeď do baru. Promluv s chlapíkem hned u dveří, dej mu trhavinu a získáš nějaké informace. Vrať se do kanceláře a použij videotelefon. Úkol je sice splněn, ale dovolená se ještě nekoná, je tu další práce.

Třetí úkol – likvidace drogového gangu

Nejprve jeď do BioPC a pořiď si tu jeden hamburger. Na mapě města se ti nyní objevily dvě nové lokace. Můžeš se sice zajet podívat do Black Alley, kde sídlí drogový gang, ale tam se zatím stejně nedá nic dělat.

Stará čtvrť – vrácení pistole

Feťákovi nabídni drogovou pistoli, ale pozor. Musíš se ho zeptat, zda ji poznává a potom mu namluvit, žes ji našel někde v metru. Jedině touto kombinací docílíš toho, že ti feťák nakonec z vděčnosti sjedná schůzku se svým dealerem v baru. Seber prázdnou láhev, jeď ke kanceláři a naplň láhev vodou z louže. Vrať se k feťákovi, dej mu láhev s vodou opět jako „spešl roztok" a vezmi si zpátky drogovou pistoli. Jeď do baru, zeptej se barmana na nového hosta a potom s ním promluv. Řekni, že tě posílá kamarád a získáš od něj dávku drogy. Tu použij na drogovou pistoli.

Hráčský klub Pyramida

Nejprve důkladně prohovoř slečnu za pultem a pak prozkoumej automaty. Zkus promluvit s pařanem, ale ten ti toho moc neřekne. Ikonou „Podat" („Použít" v obtížnější verzi) ukaž pařanovi hamburger, on dostane hlad a uvolní ti automat s Arkanoidem.

Nyní je potřeba na jednom z automatů uhrát rekord. Jsou na nich celkem jednoduché hry (Arkanoid/Quixy/Galao), které rychle pochopíš, ale uhrát rekord zase tak jednoduché nebude. Je to ovšem nutné, protože to je jediná cesta, jak získat kartu pro vstup do klubu. Mě se nejlépe dařilo s Arkanoidem, takže tady je pár tipů, jak na něj. Hoď do automatu mince pro spuštění hry.

Automat Arkanoid

Vůbec na první obrazovce si můžeš vybrat kliknutím myši druh hry. Levé tlačítko hra pro jednoho hráče, pravé tlačítko pro dva hráče. Osvědčilo se mi používat hru pro dva hráče, přičemž za jednoho jsem hrál „naostro", s plným nasazením a soustředěním a druhý byl tzv. odpočinkový. Který je který, to vždy – dříve nebo později – vyplyne z průběhu hry.

Na druhé obrazovce si můžeš plynulým pohybem myši a následným kliknutím vybrat obrazovku, od které chceš začít hrát. Vyplatilo se mi začínat od 4. obrazovky, čímž jsem se vyhnul nepříjemné třetí obrazovce.

Připrav se na to, že na pokoření rekordu je třeba projít kolem 11 obrazovek. Pozornost věnuj hlavně šedým válečkům s písmenem P – když je chytíš, přidají ti jednu pálku navíc.

Automat Quixy – cheat

Stiskem klávesy Backspace úspěšně dokončíš level (s přičtením skóre).

Podařilo se? Rekord padl? Sláva, můžeme jít dál! Hned si jdi promluvit se slečnou za pultem a řekni si o přístupovou kartu do horního patra klubu. Kartu použij na štěrbinu vpravo vedle výtahu a vyjeď nahoru. Tady najdeš jednak pařícího autora viru a jednak mezi „spoustou věcí" na stole nůžky.

Použij drogovou pistoli na autora viru a potom kus železa na jeho oko. Získané oko hned ulož do krabice s výživným roztokem a ještě jednou rozkoumej autora viru. Tím získáš trhavinu, kterou jsi mu dal. Na nyní uvolněném počítači si můžeš zahrát hru Flappy.

Až tě to přestane bavit, tak se seber a jeď do kanceláře a projdi dozadu do laboratoře. Nyní v bedně vedle psacího stolu najdeš rozbušky (v jednodušší verzi byly v bedně už dříve). Na počítač Make-O-Explotion použij prvně nůžkami nastříhaný drát, a pak rozbušku a trhavinu. Získáš hotovou bombu.

Black Alley

Použij oko z krabice na senzor a můžeš jít dovnitř. Robot u vchodu tě ovšem hned zastaví, protože je zakázáno vstoupit se zbraní. Jediný způsob jak se jí zbavit je ten, že jí nabídneš feťákovi ve Staré čtvrti. (V obtížnější verzi tě nepustí dovnitř ani s bombou. Musíš jí zamaskovat a to tak, že ji buď ukryješ do úložného prostoru v umělé ruce, anebo ji zamotáš do šňůry od discmana.) Nyní už tě robot bez problémů pustí dál. Poslední, co zbývá udělat, je použít bombu na sloup vpravo. (Aby šla bomba upevnit, je potřeba prvně odstřihnout nůžkami sluchátka od discmana a použít je na bobmbu.)

Hru Hovniválové jsi úspěšně dohrál, ale můžeš se vrátit k uložené pozici a hrát Flappy až do úplného zblbnutí.