Herní karty Historie

Mavlin: Vesmírný únik – návod

Napsal: Fingon    Publikováno: 19.12.2012

Ze země seberte hrst písku a podívejte se na hada. Sejděte na jih a ze země seberte slupku od banánů. Vejděte do budovy, tlačítkem na stěně otevřete dveře a vstupte do kanceláře. Kliknutím na klávesnici rozsviťte obrazovku a pokračujte vpravo.

Pod prostředním robotem se nachází hadr, seberte jej, poté kliknete na třetí okénko na zařízení vpravo, čímž získáte vypouklé sklo. Nyní se vraťte zpět do vstupní haly a do přístroje vpravo hoďte hrst písku; písty se zaseknou a Mavlin může projít do skladu zavařenin.

Použijte vypouklé sklo na velkou sklenici ve spodní řadě vlevo od stroje a seberte ze země červíka a tyčku. Zpět do vstupní haly a červíkem vylákejte hryzavou příšerku z tmavého koutů mezi trubkami vedle dveří (můj zákys č. 1, díky DoMaSovi za pomoc).

Vraťte se do pouště a vypouklým sklem aka lupou ugrilujte hada. Z jeho ostatků seberte šperk a obdarujte jim mogunku v budově. Rozzářená mimozemštanka vám věnuje skákací pera, vraťte se s nimi opět do vstupní haly, popojdete k otvoru ve stropě, použijte je na sebe a poté vyskočte (ikona chůze) vzhůru.

Do úzkého otvoru vsuňte tyčinku ze zničené zavařeniny a vejděte do výtahu vpravo. Výtah spusťte zeleným tlačítkem (pokud byste potřebovali náhodou jet dolů, k tomu slouží překvapivě to červené) a v dalším patře zamiřte nejprve do koupelny (ikona chůze na dveře se zelenožlutým proužkem). Zde namočte hadr v umyvadle (nebo že by to byl pisoár?) a s improvizovanou plynovou masku nyní přes filtr projděte do sprchy. Seberte zlatý klíč, vraťte se na chodbu a pokračujte vlevo.

Klíčem odemkněte vysoké dveře na levé straně chodby a vejdete do šéfovy kanceláře. Ze stolu seberte skleničku, prozkoumejte koš vlevo a seberte z něj plíšek. Vraťte se na chodbu (kliknout vpravo dole) a nyní použijte ostrozuba na překousani pásku na nejbližších dveřích. V nově přístupné místnosti seberte moguní trus (ten jsem nevyužil) a polijte zařízení vodou ze skleničky. Vstupte dovnitř.

Ze stěn seberte modrou a zelenou kartu a v tomto pořadí je postupně použijte na zelenou klávesnici přístroje. Vraťte se do šéfova kanclu a modrou kartou nyní otevřte trezor na zdi (strčit do strojku s červenou šipkou). V trezoru seberte speciální klíč a poté kliknete na dvířka trezoru; odklopí se nový panel do tajné místnosti. Seberte ze stolu časopis, pokochejte se videem a opusťte tajnou místnost (opět kliknout na spodní okraj obrazovky).

Otevřete si dvířka vpravo na stěně a skočte do šachty. Z nádvoří pokračujte vlevo, na stojánek použijte zelenou kartu a sestupte po schodech. Mogunovi vražte časopis a pokračujte vlevo. Vystoupejte po žebříku (kliknout na spodní část) a pokračujte dvakrát vlevo (na druhé obrazovce kliknout těsně nad a vedle podstavce vlevo).

V ohni vlevo od budovy zapalte slupku od ovoce a vraťte se zpět do chodby. Od žebříku pokračujte doleva, hořící slupkou zapalte kapalinu na zemí a seberte drát. Vraťte se po žebříku na povrch a vstupte do otevřených dveří, kde drátem prošťouchnete přístroj. Získáte druhý klíč. Pokračujte k pochodni, kartu strčte do slotu vedle dveří a vstupte dovnitř.

Prohlédněte si změť pixelů vpravo od schodů a pokračujte nahoru. Prohlédněte si prostřední dveře a odemkněte je nejprve jedním a pak druhým speciálním klíčem (hra to umožňuje provést pouze v jednom pořadí, když se spletete, nic se nestane). Z modelu krajiny seberte lísteček s kódy a vraťte se celou cestu do chodby až ke dveřím, před kterými byla louže. Lísteček použijte na dveře a ocitnete se v místnosti s létajícím talířem.

Prohlédněte si přístroj, chybí baterie. Vraťte se opět do budovy, před kterou plápolá oheň a od schodů pokračujte vpravo. Nyní si naklikněte plíšek a použijte jej na horní část okénka. Z nově otevřeného prostoru seberte baterii, vraťte se s ní k létajícímu talíři a použijte na mřížku v právě dolní části talíře. A to je vše, přátelé!

© DoMaS