Herní karty Historie

Muzeum mrtvol – návod

Napsal: Jiří Benc Publikováno: 9.1.2005

Start je na E2. Průchod mezi patry je přes políčko D7. Políčko znamená okamžitou smrt. Mezi dvojitě spojenými políčky ~ nelze projít okamžitě, je nejdříve třeba něco udělat. Políčko H7 je do určité chvíle rovněž smrtelné.

Přízemí


E1 – prozkoumej mrtvolu, vezmi klíč
F1 – prozkoumej pohovku, vezmi krumpáč
D2 – použij krumpáč, vezmi kámen
F1 – použij kámen
J2 – prozkoumej mrtvolu, vezmi zapalovač
I3 – použij páku IV (dvakrát!)
I4 – vezmi železnou tyč
G2 – použij klíč
G3 – prozkoumej koberec, použij železnou tyč, vezmi petrolejku
G1 – použij petrolejku, použij zapalovač
J7 – prozkoumej mrtvolu, vezmi nuz
J2 – použij nůž, vezmi lano
G5 – použij nůž
A4 – prozkoumej sochu (třikrát!), vezmi revolver, použij tlačítko
D7 – dolů

1. podzemní patro


D6 – použij páky v tomto pořadí: III, IV, II, I
(Kdyby někoho zajímalo proč, tak vězte, že v místnosti G3 lze získat starou knihu, ve které jsou napsána písmenka XUST a nad pákami jsou nakresleny symboly, odpovídající jednotlivým písmenům. Až potud je to naprosto logické. Co však logické není, je to, že pohnete-li libovolnou pákou špatně, mate smůlu a hru nedohrajete.)
D7 – dolů

2. podzemní patro


F8 – vezmi meč
G9 – použij meč
H9 – konec
© DoMaS