Next Space – návod
Napsal: Score 51 (3/98)Publikováno:
12.1.2005
V návodu jsou nesrovnalosti.
Po úvodní animaci a půlhodině usilovného klikání na myš se ocitnete na jakési
vesmírné stanici. Projděte dveřmi a použijte tlačítko vedle druhých dveří.
Uvnitř se můžete bavit s kýmkoli, ale hlavně získejte informace o planetě
P.S.A.B. od barmana. Zajímavá je ale také debata s ženami u stolu a s muži v
kápích. Až se do sytosti vykecáte, jděte zpět ke své lodi a odleťte pryč.
P.S.A.B. Po havárii přelezte přes dveře a seberte kus pěny z rozbité konstrukce.
Pak otočte kohoutkem a po ztuhlé pěně slezte dolů, kde seberte kus skla.
Kombinací skla a pěny získáte meč, jenž namočený v kyselině kapající v místnosti
s dveřmi spolehlivě zažene chapadlo příšery nad ventilační mřížkou. Projděte k
místnosti s vodopádem a seberte zlatý kamínek z vody a větev ležící u stromu.
Kámen mrskněte na popálenou entitu a seberte tyč, kterou upustí. Tou nejprve
vylomte mříž, seberte ji, popadněte i roh z rostliny nalevo a poté rozsekněte
mrskající se květ u stromu a osvoboďte tak malou kreaturu. Vraťte se k otevřené
větrací šachtě kolem jabloně a její plody vhoďte do zejícího otvoru. Jděte do
místnosti s dveřmi a jen co se otevřou, projděte dovnitř. Seberte malou
potvůrku, udeřte železnou tyčí na mechanismus ovládající otevírání dveří a aby
to nebylo málo, ještě přilijte trochu kyseliny. To zmate další dveře a vy budete
moci přejít k vaší nové lodi. Ale ještě než nastoupíte, seberte z krabice na
zemi dráty a semtex. Pak už jen vejděte do lodi, posaďte se na křeslo a můžete
jednoduchým kliknutím na mapu před sebou opustit tuhle nehostinnou planetu. U
baru opět projděte prvními dveřmi, ale tentokrát se ty druhé neotvírají.
Prozkoumejte tedy strop a připevněte ke kladivu trhavinu. Díru v bombě ucpěte
rohem a přidejte k aparátu dráty. Otevřete box s pojistkami, připojte k nim
dráty a… hurá je to v kapse.
ANDROIDKY Až si užijete párty na vaší počest i toho, co následuje, probudíte se
jako vězeň nymfomanek-androidek. To není pěkná představa, být usouložen k smrti,
a tak raději rychle seberte z rostliny nůž a něco podnikněte. Začněte v kuchyni,
kde se na zemi válí bezprizorní tyčka. Seberte i chips z misky a za prosklenými
dvířky čeká překvapení. Až se proberete, vezměte si kyblík napravo, odejděte ke
dveřím z bytu a zlomte o mřížku dřevěnou hůl. Vraťte se do kuchyně a posuňte
kytku u dveří, abyste tak získali výhled na hadovo apartmá. Z pytlíkovače
získejte jedním tahem kus igelitu a pusťte se do zhotovování pastí. Použijte
vědro, pak jej podložte tyčkou a nakonec vložte pochoutku chips. Chyceného plaza
vsaďte do pytlíku a žížaluse gigantuse odevzdejte robotkovi. Ze země seberte
přiletěvší toolkit a přepněte ho do módu malířského náčiní. Pak odejděte ke
dveřím ven a přeřezejte dráty u země. Po zhlédnutí kratší příhody seberte opět
toolkit a ovladač na stolku v obýváku a opusťte to hnilobné doupě. Na chodbě si
přivolejte výtah a odporoučejte se do přízemí. Nezapomeňte ale sebrat z vnitřku
výtahu žvýkačku a při každém opuštění výtahu ji přilepit na senzory. Jinak totiž
výtah odjede a hned se vrátí s androidkami na palubě a ty se s vámi mazlit
nebudou. V přízemí seberte z kontejneru hadr a vraťte se na 73. podlaží, kde
toolkitem v poloze fréza obruste kraj dveří. Odjeďte na střechu, promluvte si s
robotem a vraťte se na sedmdesát trojku. Na nic nečekejte a jednoduchým
zmáčknutím tlačítka "směr přízemí" amputujte androidce končetinu. V přízemí
vystupte z výtahu a nezapomeňte ho zajistit. Promluvte si s ubohým robotem,
vezměte hasící přístroj a pomocí hadru přehozeného přes levý box vyšplhejte do
roury. Odtamtud shoďte minimax do dezintegrátoru a vzniklý masakr běžte oznámit
hlídacímu robotovi na střeše. Přesvědčte ho, aby jel s vámi, a v přízemí ho
jediným pohybem ruky vystrčte ze dveří. Vraťte se na střechu, kde na dlaňový
senzor použijte amputát a cesta je volna. Objevíte se na starém známém místě, a
tak rychle dovnitř. Barman má nové dveře a taky spoustu zvláštních přátel.
SKLÁDKA
Osud a teleport vás zavál na nepěkné místo. Seberte stříkačku ze země a otevřete
panely u teleportu. V jednom z nich se skrývá modrá karta přesně pasující do
vaší kapsy. Ve vedlejší místnosti se povaluje bezprizorní hadice. Seberte ji
tedy a seberte i filtr z trubkového pouzdra. Přejděte dolů do další místnosti a
vyprázdněte do své kapsy obsah fialového šuplíku. Vstupte doprostřed nevábně
vypadajícího jezírka a nechejte se zajmout zeleným slizem. Až se ocitnete v
kokonu, upalte ho a zbylý prach si přivlastněte. Pomozte na svět i druhému
zajatci a promluvte si s ním. Až odejde, strčte do tyčí na kraji a posypte
jezírko prachem. Cestou na svobodu si v druhé obrazovce naberte trochu slizu a
použijte jej k vyšplhání na šikmou stěnu v místnosti s teleporty. Na odhalené
dráty použijte baterii, dělo otočte tak, aby mířilo kamsi, odkud jste přišli
(5x) a vystřelte. Vezměte si zpět baterii a jděte k nové vytvořené díře. Uvnitř
odejměte kryt, odšroubujte motor a šup s ním do kapsy. Ještě než odejdete,
natáhněte do stříkačky tekutinu z vedlejšího stroje a zajděte na pokec k
nestvůrám z vodního jezírka. Promluvte na vodu, použijte motor, hadici a baterii
na čerpadlo a do prázdné díry vložte filtr. Pak jen stačí napustit čerpadlo
životodárnou tekutinou ze stříkačky a zapnout ho a karta je vaše. Vezměte ji
tedy, vložte do místa, odkud jste vyjmuli tu starou, a vstupte do teleportu.
PODZEMNÍ TOVÁRNA
Opětovným použitím teleportu se přemístěte do baru a posbírejte vše, co se dá.
(tj. koláček ze země, kapesník, řezač a krabici s léky). Poté se vraťte zpět do
podzemí, na mraveniště zakrývající poklop použijte koláček, otevřete si poklop a
slezte dolů. Zde seberte tyč opřenou o zeď a vydejte se do další místnosti.
Řezač přejmenovaný na cvakač použijte na sud a ten pak shoďte do vody. Nastupte
si a k vyrovnávání stability použijte tyč. Až doplavete k Viktorovi, promluvte s
ním a seberte useknuté chapadlo a sekyru. Jděte do místnosti vlevo, seberte
štětku a přivažte chapadlo ke sloupu. Ted' zase zpět k Viktorovi, otočte
ventilem a přesekněte rouru sekyrou. Vlezte do díry, kterou udělala příšera a
namočte štětku v hnusu, což je vazelína. Vytáhněte uvolněnou zátku a na její
místo umístěte tyč, pomocí které přeskočte na druhou stranu. Projděte dál a
namažte přístroj vazelínou. Jediným strkem ho dopravte k zařízení emitujícímu
elektrické výboje, prozkoumejte trosky a projděte dolů. Zde seberte amulet a
magnet a cestou zpět k Viktorovi položte krystal na jezdící pás. Bohužel Viktor
to mezitím zabalil, a tak neotálejte a vraťte se přes otevřené dveře u pasu k
teleportu a projděte až k větráku. Vhoďte doň prášky a z mraveniště vytáhněte
robotka. Ted'je ta pravá chvíle na pomoc barmanovi. Teleportujte se tedy do baru
a vykoukněte z okna. Připevněte na robotka magnet a vyšlete ho ze dveří.
Získanou pistolí rozstřílejte senzor nad dveřmi za barmanem a ze skladu za
pravými skleněnými dveřmi seberte rozmrazovač. Ten použijte na barmana a až se
vybije, běžte ho nabít k běžícímu pásu do přístroje na zdi. Opakujte proceduru s
barmanem.
POZEMSKÁ ZÁKLADNA
Obtěžujte strážce tak dlouho, až vás pustí na záchod. Tam seberte ze země
čistící prostředek, záchodový papír a zrcadlo. Nacpěte papír i čistící
prostředek do šachty, podpalte a položte zrcadlo na své místo. Jděte k
paralyzovanému strážci, vezměte dálkové ovládání a použijte ho na silové pole.
Až se barman vydá ke dveřím, vraťte se na WC a zpoza zrcadla vyndejte gumu.
Projděte kolem stráže vlevo a na trajektorii robotka přilepte gumu. Až se chytí,
vezměte ho, odmotejte gumu, nasypte mu do poháru prášky a pusťte ho. Jděte se
podívat, co to udělalo se strážcem vlevo, vraťte se k barmanovi a jděte do lodě
pro vaší kreaturku. Vylákáte ji tak, že použijete koláček. Na cestě zpět vás
opět zajmou, a tak se přepněte na barmana. S ním odtáhněte strážce před dokem,
oblékněte si uniformu, zavažte opasek, nafoukněte se pomocí přístroje na zdi a
jděte za Frankovým věznitelem. Přemluvte ho aby odplul, a až budete zase
Frankem, strčte kreaturku do díry vedle dveří. Ted' už stačí jen vstoupit a …
Tak co, líbilo?