Herní karty Historie

Polda 3 – cheaty

Napsal: Zima Software Publikováno: 21.11.2004


Cheat na mezihry

Během hry napište: "POSKAKUJUNALINCE" – zpřístupní se všechny mezihry v BONUSU a aktivují se následující funkce:

F3 – vyhrát mezihru
F4 – prohrát mezihru

Polda 3 – návod

Napsal: Zima Software Publikováno: 21.11.2004

PRAHA

Poldova kancelář

Polda začíná ve své kanceláři soukromého detektiva. V intru přijme práci- zaváže se najít ztraceného manžela, který pracoval jako kuchař. Polda sebere šroubovák ze šuplete a baterku ze stolku a jde do lokace policejní stanice.

Ulice s policejní stanicí

Popovídá si s Vietnamcem, svým bývalým kolegou a důchodci. Podívá se u Vietnamce na paralyzér a po rozhovoru s ním ho dostane.Polda musí vyprovokovat rozhovorem výrostka ke hře čáry, když ho obehraje, získá peníze. Když po tom výrostkovi nabídne vyhrané peníze zpátky, dostane od něj flusbrok. Použije paralyzér na zuby a ty sebere. Jde do kanceláře, použije na zuby baterku a opravené zuby použije na skříňku. Použije šroubovák na pistoli se zaměřovačem a zaměřovač připevní na flusbork. Sestřelí flusbrokem chuligána a oznámí strážníkovi, že se důchodci perou. Pak jde na stanici.

Policejní stanice uvnitř

Polda stiskne tlačítko tři a sebere smeták. Pokecá si s fízlem za stolem a jde k vietnamci koupit jídlo, to pak dá fízlovi a znovu s ním promluví. Potom si promluví s ekologem a stiskne tlačítko jedna. Použije smeták na časopis v cele jedna a sebere ho. Dá časopis ekologovi a stiskne tlačítko dvě a požádá ekologa o vzpouru. Otevře dveře k náčelníkovi a znovu požádá o vzpou ru. Potom si promluví s fízlem, zastaví větrák tlačítkem čtyři a podívá se do počítače, promluví s fízlem a podívá se na větrák. Pak znovu použije počítač a jde do další lokace.

Hospoda "Chaloupka u puku"

Polda si promluví s vrchním, kuchařem a hygienikem. Použije flusbrok na hlavu a znovu si promluví s vrchním, jde na ulici za vietnamcem a koupí jídlo, to pak vymění hygienikovi. Promluví s i s vrchním, sebere koktejl a použije ho na agenta Rosomáka. Dohodne se s ním na pátrání po hokejistovi a letí do NY.

NEW YORK

Letiště- vstupní hala

Polda si popovídá se všemi postavami v lokaci a jde na stadion. Tam promluví s majitelem klubu a je pověřen pátráním po Jégrovi i od něj. V suterénu stadionu sebere mop, barvu, žárovku a lano. Jde za přítelkyní a pokusí si s ní promluvit. Vrátí se na stadion pro pověření a znovu jde za přítelkyní . Ukáže jí pověření a popovídá si s ní. Před domem sebere botu a jde k psychiatrovi, kde sebere olej. Tím namaže kohout u bazénu a vypustí ho. Odejde z lokace, a když se vrátí, může vlézt oknem dovnitř. Sebere bonsaj, použije jí na větrák a vrátí jí. Odejde z lokace a když se vrátí, sebere nůžky a prostěradlo. Jde k psychiatrovi.

Psychiatr – čekárna

Pokecá si s bláznem a sekretářkou a použije na prostěradlo nůžky, dá prostěradlo bláznovi. Polda jde na letiště, kde dá prsten od Césara prodavači, vrátí se za Césarem a dá mu nanuk. Použije botu na mop a barvu a udělá na zemi stopu. César se změní v Messnera a dá poldovi cepín. Ten polda donese Japonci na letiště a dostane mast, kterou použije na Messnera. Pak jde za technikem , promluví s ním a vrátí se za Messnerem. Ten se změní v Jacksona a polda s ním domluví koncert. Jde zpět za technikem a získá od něj kazetu. Tu ukáže úředníkovi a promluví si s ním, dostane zpět věci a zavolá psychiatrovi. Jde za sekretářkou a je vpuštěn za doktorem.

Promluví si s doktorem a dostane vizitku a tu dá úředníkovi na letišti. Získané hodinky umístí na lampu u doktora a přeřídí hodiny, tím doktora zhypnotizuje a vyslechne ho. Získá tak složku přítelkyně a tu vymění na stadiónu s prezidentem klubu za složku Jégra. Přečte si jí a promluví si s úředníkem. Jde do hangáru. Sebere síťku, tyč, lampu. Tyč použije na síťku a žárovku na lampu. Tyčí odstraní ptáka z větráku dvě a nastaví větráky tak, aby první foukal a druhý sál. Potom hodí lampu do sudu a zastrčí zástrčku. Otevře okno a drátem zajistí dveře. Zatáhne za táhlo na koši a jde k mechanikovi, který usnul. Stiskne tlačítko a může jít do letadla.

Tam prohledá sedadla a musí se vrátit k úředníkovi, který mu řekne, kde Jégr seděl. Znovu prohledá letadlo a spadne dolů. Sebere kleště a otevře skříňku. Z ní vezme baterku a použije jí na skříňku dole. Kleštěmi otevře kufr a prohledá ho. Získá kalhotky a helmu. Kalhotky použije na nápis a helmu na vozík. Ukáže kalhotky úředníkovi a získá lokaci arabský sklad. Podle pokynů báby zvedá víka u popelnic a baba mu potom, co trefí deset krys (doporučeno používat dvojklik myši pro rychlé přemísťování), pomůže. Jde za prezidentem klubu a sebere kalamář. Vrátí se k bábě, promluví si s ní a polda jí hodí lano. Baba ho přetáhne do skladu.

Skladiště- sídlo spediční firmy

Polda stáhne plátno, zapne projektor, sebere lepivý papír, přečte si vzkaz a prohlédne všechny obrazy. Za pavoukem je trezor. Použije lepivý papír na brouky pod slonem a použije brouka na projektor. Na trezoru nastaví 02489 (nohy zvířat seřazeny za sebou) a sebere dokumenty, pohlednici, pistoli a klíč. Klíč použije na dveře a je zatčen.

SÍDLO CIA

Kancelář agentky

Promluví s agentkou a jde za agentem, kde sebere zapalovač. Pak jde za doktorem, prohledá skříň, použije kádinku na soupravu a zapálí kahan. Sebere kávu a naleje inkoust do filtračního zařízení. Sebere koblihu. Dá koblihu a kafe starému agentovi a vyslechne ufona. Pak dá agentovi testy, ten je vyplní a polda je dá doktorovi. Vše sdělí agentce, která ho zavře do cely k teroristovi. Promluví s ním a vyndá páčidlo. Sebere cigarety a ukáže je doktorovi. Pak složí pohled a ukáže ho agentce. Odlétá na Ulithi.

Ulithi

Promluví si s rybářem, ředitelem hotelu, kuchařem, majitelkou kasina. Vizitku, co dostal od ředitele, si přečte a zavolá řediteli. Promluví si s rybářem, který ho požádá o pomoc při lovu ryb. Před muzeem sebere kýbl a promluví si se správcem. Pak si promluví se záchranářkou. Zavolá psychiatrovi a znovu se baví se záchranářkou. Sebere kalendář a použije ho na záchranářku. Kalendář dá správci a sebere přístrojek. Před seismologickou stanicí sebere klacek a kámen, uvnitř si přečte ceduli a sebere inhalátor, francouzák a kus drátu. Otevře dvířka a vyndá baterku.

Francouzák použije na vrak, namotá drát na klacek, použije na něj vrtuli a získá harpunu. Vloží baterii do odpuzovače a použije francouzák. Podívá se na lednici u kuchaře a hodí u rybáře odpuzovač do vody. Pak dá rybáři harpunu. Jde za kuchařem, promluví s ním a nabere do inhalátoru náplň.

Použije kýbl na dutinu u záchranářky a nastříká do díry náplň z inhalátoru. Vezme kýbl s krabem a vloží kraba do přístroje v seismologické stanici místo baterky. Jde za kuchařem, otevře lednici a obviní ho. Promluví se záchranářkou, pak se vrátí ke kuchaři. Kamenem mu ztupí nůž, odejde a po návratu sebere lejstro. Vloží lejstro do faxu v seismologické stanici a odešle. Zavolá agentce a obviní kuchaře. Promluví si s ředitelem a znovu zavolá agentce. Popovídá si se správcem, majitelkou a striptérkou. Porazí striptérku a získá směnku.Promluví si z majitelkou kasina. Promluví si se správcem a získá od rybáře dynamit. Tím odpálí řetěz a u správce zjistí, jak se ponorka ovládá. Nasedne a když zvítězí, promluví si s agentkou. Je vyslán do Jižní Ameriky.

Jižní Amerika

U starosty sebere rukavice a klec, promluví se všemi třemi bratry. U slepého sebere trychtýř a kýbl, trychtýř dá do pily. Použije rukavici na pavouka a zkusí sebrat kleště. U hluchého zkusí sebrat láhev tequily a jakmile je to možné, hodí mu pavouka do sklenici. Láhev použije na pilu a sebere kleště. Z plotu vyštípe drát a jde k hluchému. Sebere ubrus a použije ho na buben, sebere otvírák a drát použije na kytaru.

Promluví si s bobrem a kleštěmi vytrhne hřebíky a prkna v domě v přístavu. Použije otvírák na kýbl a jde nahoru. Tam opraví kýblem megafon. Předá hluchému naslouchátko, němému mluvítko a slepému brýle. Potom polda zkusí vejít do továrny. Zavolá ekologovi a dá slepému rukavici. Potom dá kazetu do kazeťáku a pozve bobra na koncert. Umístí klec na vychlípené prkno (v hospode) a na druhé šlápne. Když je bobr v kleci, zavolá ekologovi. Potom jde do továrny a použije konzoli, složí logo firmy a jde na plošinu, tam sebere golfovou hůl a tu vloží do kyseliny. Holí potom otevře šuplík na plošině. Promluví si s agentkou a odlétá do Iráku.

Blízký Východ

Na hranici před hotelem

Polda si promluví s agentkou a otevře džíp. Promluví si s ní znovu a s celníkem. Vezme kliku, umístí jí do mechanizmu a vezme balónek. Promluví si s hoteliérem a zkusí jít nahoru. Znovu si promluví s hoteliérem a s agentkou. Odejde ze dvora, vrátí se a opět si promluví s agentkou, zavolá do CIA, odejde a po návratu může sebrat bobra. Bobra ukáže hoteliérovi a sebere mu dýmku. Tu pak použije na ventilaci a jde nahoru. Nadýchá se helia z balónku a zaklepe na dveře, sebere všechno v místnosti a ukáže celníkovi pověření. Potom si promluví s agentkou a odjedou. Hra pokračuje po havárii. Polda prohledá auto a jde na dvůr. Zde vrtačkou odvrtá řetěz a odmontuje zadní kolo francouzákem, v inventáři sundá z kola řetěz. Vrátí se k agentce a zapne odstřikovače. Nasadí řetěz na brusku a stiskne tlačítko. Použije na brusku kolo, ubrousí řetěz a vypne přístroj. Vezme řetěz a vrátí ho na kolo. To pak umístí zpět na bicykl. Odjede na kole do lokace bazar. Zde si se všemi promluví a jde do lokace mešita, kde si promluví s vyvolavačem. Vrátí se k agentce a po rozhovoru s ní umístí zaměřovač na římsu, poté zaměřovač posune, sebere zrcadlo a dá ho na druhý věšák. Promluví se s agentkou, vrátí se k prodavači a zeptá se ho na lampu. Promluví si s vyvolavačem, vrátí se k prodavači, otevře šuplík a sebere lampu. Jde si promluvit s velitelem a potom se vrátí k vyvolavači, promluví s ním a předá mu lampu. Získá osvědčení a to ukáže veliteli, který ho pak pustí dovnitř. Zde seber přilbu a stiskne tlačítko u antireklamy.Vyjde ven, nabere do přilby písek a promluví si s velitelem. Zadá kód ovládání a použije přilbu s pískem na poklop. Sebere ze skříňky a ze žebřiny kotouč, sebere puk a dá ho na plochu. Vytáhne závaží, sebere mřížku a umístí jí s oběma kotouči do přístroje. Vytáhne kolíček a z druhé skříně vezme klíč. Otevře si dveře a přečte si kalendář. Jde na WC, kladívkem rozdrtí cihlu a vybere skrýš. Po návratu si popovídá s agentkou a doktorem a odletí na Sibiř.

SIBIŘ

Polda poleje vodou z čutory větev a o pahýl rozbije brýle. Střepem přeřízne provaz a dostane se na náměstí. Zde sebere hrnec. Postupně si promluví s Bondem, vědkyní, hladovým vědcem a vzteklým vědcem. U Bonda sebere pohrabáč a použije ho na postel. Sebere brusli a použije jí na pneumatiku na náměstí. Kus gumy vloží do hrnce hodí ho do komína u vzteklého vědce. Tam sebere papuče a dá je vědkyni. Sebere u ní pružinu. U hladovce sebere drát a promluví si s ním. Předá mu obvod. Jde k místu seskoku, sebere kámen a zapne dilatátor. Kamenem trefí veverku a tu předá hladovému vědci. Odejde a vrátí se později pro obvod. Jde ke vzteklému vědci a vloží pružinu do lisu. Stiskne tlačítko, zajistí pružinu drátem, stiskne tlačítko a sebere pružinu. Sebere prkno u velitelovy chaty a použije ho na pružinu. Umístí past do teleportu a promluví si s Bondem. Po scéně s velitelem odejde a později se k vědkyni vrátí. Zeptá se jí na velitele a jde do velitelovy chaty. Sebere tam lopatku, kterou nahřeje v krbu. Odstraní z ní led na barelech a jde si promluvit s vědkyní a hladovým vědcem. Ukáže oko trezoru a seber deník. Ten ukáže hladovému vědci a po rozhovoru s ním zavolá do CIA. Po rozhovoru s agentkou a doktorem odchází na stadion.

STADION

Polda si promluví s maskotem, pokladním a uvaděčem. vybere koš a jde k rolbě. Zde sebere lano a pustí na ovládacím pultu chlazení do vodovodu. Potom připevní lano na kohout a rozjede rolbu. Poté otočí kohoutem. U prezidenta klubu sebere puk a promluví s agentem, který hlídá mříž. Potom si promluví v šatně s přítelkyní Jégra a s agentkou. Jde do vstupní haly, kde utrhne maskotovi ocas a na ocas použije střep. Tuto hadici pak použije na umyvadlo v šatně a postříká Voříškovou. Potom prohledá umyvadlo a sebere řetízek. Ten použije na puk. Promluví si s Jégrem a zavolá psychiatrovi. Pak na Jégra použije puk na řetízku. Vyslechne ho a když odejde, sebere ze skříňky prášky a brusku. Prášky dá do lahve a vše dá vypít uvaděči. Jde k agentce a vyslechne její rozhovor s teroristou. Použije brokovnici na prodavače a získané drobné použije na telefon. Po sérii animací sebere dilatátor a jde k mříži. Agentovi ubrousí klíč a odemkne jím mříž. Jde do lóže a dá dilatátor agentovi do ruky a bouchne do něj(špatný konec).Podívá se na reklamu a jde k agentce, kde spustí reklamu na pultu. Vrátí se do lóže a udeří do dilatátoru.(dobrý konec).

© DoMaS